حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سری iQOO 9 از طریق پوستر تبلیغاتی این شرکت فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | IQOO، شایعات

همان‌طور که احتمالا در گزارشات گذشته خوانده اید، آیکو تاریخ معرفی پرچمداران خود را به طور رسمی اعلام کرد. پرچمداران این شرکت در پانزدهم دی ماه رونمایی خواهند شد. با توجه به اینکه چند روز بیشتر تا تاریخ مذکور فاصله نداریم، افشای مشخصات بیشتری از این گوشی ها کاملاً محتمل است. امروز نیز مشخصات سری iQOO 9 در پوستر تبلیغاتی فیزیکی این شرکت دیده شد. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات فاش شده این سری از گوشی های آینده آیکو را با هم بررسی کنیم.

سری iQOO 9 از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد

بگذارید ابتدا به مدل پایه و ارزان قیمت تر، یعنی آیکو ۹ برویم. این دستگاه از صفحه نمایش AMOLED E5 سامسونگ با رزولوشن FullHD+ بهره مند است. معمولا در دستگاه های پرچمدار از نمایشگر هایی با وضوح بالاتر استفاده می‌شود. اما همان‌طور که می‌دانید پرچمداران آیکو قرار است تا در کنار ارائه مشخصات یک گوشی پریمیوم، قیمت مقرون به صرفه ای نیز داشته باشند. iQOO 9 در بخش پردازشگر اما بی نقص است. این شرکت برای نسخه استاندارد پرچمدار جدید خود نیز به سراغ قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 رفته است.

پوستر تبلیغاتی سری iQOO 9

ماژول دوربین عقب آیکو ۹ شامل سه لنز خواهد بود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی دیگر. همان‌طور که EqualLeaks اشاره می‌کند، گوشی های هوشمند سری iQOO 9 اولین دستگاه های مجهز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN5 خواهند بود. مطابق با گزارش دیگری از همین منبع، iQOO 9 از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود. باتری این دستگاه نسبتاً حجم خوبی دارد (۴,۷۰۰ میلی آمپر) و همچنین از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه یکی از نکاتی که برخی از طرفداران شیائومی را نا امید کرد، به کارگیری شارژر ۱۲۰ واتی فقط در نسخه پرو سری شیائومی ۱۲ بود. اما خوشبختانه آیکو حتی در نسخه استاندارد پرچمدار آینده خود نیز به سراغ شارژ سریع ۱۲۰ واتی رفته است. هم اکنون به سراغ نسخه Pro سری iQOO 9 می‌رویم. این دستگاه نیز از نمایشگر AMOLED E5 بهره می‌برد. اما مطابق انتظار رزولوشن 2K برای آن در نظر گرفته شده است ‌. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد.

آیکو ۹ پرو نیز مانند نسخه استاندارد از ماژول دوربین سه گانه با سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اما تفاوت در آنجاست که دو دوربین دیگر رزولوشن های ۵۰ و ۱۶ مگاپیکسلی دارند. متاسفانه اشاره ای به اینکه دوربین های مذکور دقیقا چه کارایی دارند نشده است. دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در بخش باتری نیز، آیکو ۹ پرو مانند نسخه استاندارد ظاهر شده و از یک باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری به همراه فست شارژ ۱۲۰ واتی استفاده می‌کند. اما تفاوت مهم در این بخش، پشتیبانی نسخه پرو از شارژ وایرلس ۵۰ واتی است.

تاریخ رونمایی سری iQOO 9 در کنار طراحی آن رسماً مشخص شد

با توجه به مشخصات فاش شده سری iQOO 9، نظر شما درباره این گوشی های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

میزان مصرف انرژی پردازندهای گرافیکی جدید منتشر شده که توش g710 mp10 بهترین مصرف رو داره و جایگاه نخست هست …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی