حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین فوق عریض ۱۵۰ درجه‌ای iQOO 9 Pro چه خروجی دارد؟ + نمونه دوربین

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، دوربین

iQOO به‌عنوان زیربرند تجاری Vivo، اخیرا چهار عکس ثبت‌شده توسط لنز اولترا واید 150 درجه‌ای دوربین گوشی هوشمند پرچمدار خود برای سال ۲۰۲۱ یعنی iQOO 9 Pro را به‌اشتراک گذاشته است که دو مورد از آن‌ها در حالت چشم ماهی (Fisheye) ثبت شده‌اند و به‌نظر می‌رسد این لنز به‌همراه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی آن که پیش‌تر توسط این کمپانی تأیید شده بود، کیفیت قابل‌قبولی را ارائه می‌کند.

دوربین فوق عریض ۱۵۰ درجه‌ای iQOO 9 Pro

iQOO پیش‌تر تأیید کرده بود که سری iQOO 9 دارای یک لنز اصلی دوربین با سنسور 50 مگاپیکسلی از نوع GN5 سامسونگ با لرزشگیر گیمبال است که یک لنز اولترا واید 150 درجه‌ای با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از نوع JN1 سامسونگ در iQOO 9 Pro، ترکیب دوربین آن را کامل می‌کند. دوربین سوم نیز شامل یک لنز تله فوتو با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که به‌احتمال فراوان با پشتیبانی از بزرگنمایی تا ۲.۵ برابر ارائه می‌شود.

این شرکت همچنین تأیید کرده که سری iQOO 9 با جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 ، نمایشگری از نوع E5 AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 2K، اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر از نوع اولتراسونیک و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی و بی‌سیم 50 وات عرضه خواهد شد. با این حال، گزینه‌های شارژ فوق سریع تنها در نسخه پرو این دستگاه ارائه خواهند شد.

سنسور اثرانگشت این گوشی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد قفل دستگاه را حتی با دست‌های چرب، خیس و کثیف نیز باز کنند! علاوه‌بر آن، این تکنولوژی جدید اجازه می‌دهد تا کاربران به‌راحتی از یک منطقه گسترده برای اسکن اثرانگشت خود استفاده کنند؛ منطقه‌ای به بزرگی 578 میلی‌مترمربع بر روی صفحه‌نمایش!

دوربین اولترا واید ۱۵۰ درجه‌ای iQOO 9 Pro

دوربین اولترا واید ۱۵۰ درجه‌ای iQOO 9 Pro

از هم‌اکنون، هنوز چهار روز تا رویداد معرفی سری iQOO 9 فاصله داریم، بنابراین ممکن است برخی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این پرچمداران توسط خود کمپانی تأیید شوند.

نظر شما پیرامون مشخصات و طراحی گوشی هوشمند iQOO 9 Pro و لنز ۱۵۰ درجه‌ای اولترا واید آن به‌همراه قابلیت چشم ماهی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی