حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سری iQOO 9 در کنار طراحی آن رسماً مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار، شایعات

آیکو پرچمداران خود را معمولاً با مشخصاتی بسیار جذاب در کنار برچسب قیمتی معقول به بازار موبایل ارائه می‌کند. نسل جدید این گوشی‌های پرچمدار، به زودی از خواهد رسید. آیکو رسماً از تاریخ رونمایی دقیق سری iQOO 9 خود خبر داده است. از سوی دیگر، طراحی نهایی و رسمی گوشی پرچمدار جدید آیکو به نمایش در آمده است.

تاریخ رونمایی سری iQOO 9 در کنار طراحی آن، مشخص شد

ما در ترنجی از شایعات مختلف سری iQOO 9 صحبت کرده بودیم.

 

مشخصات نمایشگر به کار گرفته شده در سری iQOO 9 فاش شد

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، انتظار می‌رفت که سری iQOO 9 مورد انتظار، طی ماه آینده در کشور هند عرضه شود. با این حال، ما تا قبل از امروز، شاهد ذکر جزئیات پرچمداران آیکو نبوده‌ایم. تا اینکه در نهایت، امروز این کمپانی اطلاعات مهمی را در حساب Weibo خود به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، تاریخ رونمایی رسمی سری iQOO 9 هم مشخص شده است. بنابراین، ما اولین چشم انداز اجمالی از این گوشی‌های پرچمدار را نیز در اختیار داریم!

بر اساس تیزر رسمی منتشر شده از سری iQOO 9، گوشی‌های این خانواده به صورت رسمی در تاریخ ١۵ دی ١۴٠٠ در چین معرفی می‌شوند. این سری، شامل نسخه استاندارد iQOO 9 و همچنین iQOO 9 Pro است. جالب این جاست که ظاهر رسمی یکی از این گوشی‌ها نیز در پوستر رسمی به نمایش در آمده است. از طرف دیگر، آیکو مانند قبل به همکاری خود با BMW ادامه داده است و یک نسخه مخصوص را با این عنوان در نظر گرفته است.

تاریخ رونمایی سری iQOO 9

برای مقایسه در بخش طراحی، این نسل با ماژول دوربین بزرگ‌تری همراه شده است. این ماژول دوربین اصلی، سه دوربین مختلف و فلش LED را در خود جای داده است. جدا از تصویر موجود در پوستر، یکی از افشاگران چینی ویبو نیز تصویری واضح‌تر و کامل‌تر را از iQOO 9 Pro به اشتراک گذاشته است که به ما اجازه تماشای بهتر آن را می‌دهد. آیکو در کل قرار است بیش از پیش بر روی ارائه یک دستگاه پریمیوم تمرکز کند. گفتنی است که دوربین اصلی این گوشی، از لرزشگیر اپتیکال بهره مند خواهد شد.

تصاویر منتشر شده، با شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده بودند، تطابق زیادی دارند. برای مرور مشخصات فاش شده، iQOO 9 Pro از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. همچنین مغز متفکر این گوشی پرچمدار، تراشه Snapdragon 8 Gen1 خواهد بود. در بخش صفحه نمایش نیز این گوشی ممکن است به همان نمایشگر موجود در iQOO 8 Pro تجهیز شود! این نمایشگر، دارای قطر ۶.٧٨ اینچی، پنلی از نوع AMOLED E5 سامسونگ و وضوح +QHD است.

از طرف دیگر، آیکو ٩ هم از نمایشگری با سایز مشابه برخوردار خواهد شد. البته این نمایشگر، دارای شیشه تخت است و وضوح آن به +Full HD رسیده است. پنل نمایشگر نسخه استاندارد، همان AMOLED E5 سامسونگ خواهد بود. هر دو دستگاه، از نمایشگر ١٢٠ هرتزی بهره خواهند برد. با استناد به شایعات اخیر، آیکو ٩ باتری ۴,٧٠٠ میلی آمپر ساعتی را دارا خواهد بود. آیکو ٩ پرو نیز از باتری با ظرفیت مشابه استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که یکی از دو گوشی ذکر شده، از شارژر ١٢٠ واتی پشتیبانی کند.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی سری iQOO 9 چیست؟ آیا طراحی این سری مورد پسند شما واقع شده است یا انتظار دیگری داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️