حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نمایشگر به کار گرفته شده در سری iQOO 9 فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

برند iQOO که زیر مجموعه ویوو محسوب می‌شود، در ۱۷ آگوست ۲۰۲۱ (۲۱ مرداد) از دو گوشی هوشمند iQOO 8 و iQOO 8 Pro رونمایی کرد. گفته می‌شود اکنون این شرکت در حال توسعه سری iQOO 9 است. با آنکه آیکو هنوز اطلاعات زیادی درباره گوشی های هوشمند آینده خود را فاش نکرده است، اما در گذشته اطلاعات مربوط به حجم باتری این تلفن های هوشمند فاش شده بود. در حال حاضر نیز، Digital Chat Station مشخصات دقیق نمایشگر به کار گرفته شده در سری iQOO 9 را منتشر کرده است.

نمایشگر سری iQOO 9 توسط سامسونگ تأمین خواهد شد

اکانت Digital Chat Station در ویبو مدعی است که iQOO 9 و iQOO 9 Pro دارای نمایشگرهای ۶.۷۸ اینچی E5 OLED سامسونگ هستند. تا اینجا تمام مشخصات مشابه هستند. اما مطابق انتظار، آیکو برای کاهش هزینه های تولید و در نهایت کاهش قیمت نهایی کالا برای نسخه استاندارد iQOO 9 به سراغ رزولوشن FullHD+ رفته است. اما خوشبختانه نسخه Pro این دستگاه از وضوح 2K و لبه های خمیده برخوردار خواهد بود.

iQOO 8

از آنجایی که iQOO 8 و 8 Pro با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی عرضه شدند، انتظار داریم که جانشین این دستگاه ها نیز حداقل از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره مند باشند. البته در حال حاضر برخی از گوشی های هوشمند اندرویدی به نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی نیز مجهزند. بنابراین ممکن است آیکو نرخ نوسازی جدیدترین گوشی پریمیوم خود را نسبت به نسل قبل افزایش دهد.

iQOO 8 Pro

همان‌طور که GSMArena نیز اشاره می‌کند، در اوایل ماه میلادی جاری بود که آیکو اعلام کرد به زودی گوشی هوشمندی مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 را روانه بازار خواهد کرد. متاسفانه این شرکت هیچ اشاره ای به نام محصول مذکور و تاریخ معرفی یا عرضه آن نکرد. با این حال، به جرات می‌توان گفت که این شرکت به iQOO 9 Pro اشاره کرده است. اما مطمئن نیستیم که iQOO 9 نیز به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز خواهد شد یا نه. امیدواریم با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، اطلاعات بیشتری از این گوشی های هوشمند منتشر شود.

سری iQOO 9 در چارک اول ۲۰۲۲ با Snapdragon 8 Gen 1 در هند معرفی می‌شوند

با توجه به مشخصات فاش شده از نمایشگر به کار گرفته شده در سری iQOO 9، نظر شما درباره این تلفن های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی