حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حجم باتری IQOO 9 و IQOO 9 PRO و قابلیت‌های شارژ آنها مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | IQOO، شایعات

بخشی از اطلاعات جدید، حجم باتری و قابلیت شارژ گوشی‌های هوشمند iQOO 9 و iQOO 9 Pro را برایمان روشن می‌کند. اگر گزارش های قبلی صحت داشته باشند، برند iQOO گوشی های هوشمند iQOO 9 و iQOO 9 Pro را در اوایل سال آینده میلادی در چین رونمایی خواهد کرد. در این میان، iQOO 9 در شایعات حضور پررنگی داشته‌ است. گذشته از آن، رندر های این گوشی چندین بار در شبکه های آنلاین ظاهر شده است.

 

 

همانطور که گفتیم به برخی از جزئیات کلیدی در مورد گوشی های آینده iQOO قبلاً اشاره شده است. اگر این حدس و گمان ها درست باشند، iQOO 9 یک تجربه دیداری برتر را ارائه می‌دهد زیرا بر اساس شایعات نمایشگر این گوشی یکی از بهترین نمونه های موجود خواهد بود. علاوه بر آن، این گوشی می تواند جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 را در زیر بدنه خود داشته باشد. طبق گزارش‌ها، iQOO 9 و نسخه Pro آن نسبت به نسل قبلی خود، یعنی سری iQOO 8 که در ماه آگوست عرضه شد، ارتقاء قابل توجهی را ارائه خواهند کرد. سری iQOO 8 شامل مدل‌های iQOO 8 و iQOO 8 Pro بود.

سری iQOO 9 در چارک اول ۲۰۲۲ با Snapdragon 8 Gen 1 در هند معرفی می‌شوند

حجم باتری iQOO 9 و iQOO 9 Pro

احتمالاً iQOO 9 و iQOO 9 Pro در ژانویه 2022 عرضه می شوند. به گزارش Gizchina از سوی افشاگران اطلاعات قابل اعتمادی ارائه شده که جزئیات مهمی در مورد اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ گوشی‌های هوشمند سری iQOO 9 به ما می‌دهد. این اطلاعات جدید حاکی از آن است که هر دو گوشی می توانند از یک باتری با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعتی استفاده کنند. علاوه بر این، افشاکننده ادعا می کند که این تلفن ها با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه خواهند شد.

از دو نماینده قدرتمند IQOO چه میدانیم؟

مشخصات کلیدی فاش شده گوشی هوشمند iQOO 9 نشان می دهد که این گوشی با کمک نسل دوم تراشه نمایشگر مستقل، تجربه بصری بهبود یافته ای را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، ظاهراً این گوشی دارای موتورهای دوگانه ویبره خطی محور x، بلندگوهای استریو و همچنین دو عدد دکمه شوتر حساس به فشار خواهد بود. علاوه بر اینها، iQOO 9 می‌تواند از صفحه‌نمایش آمولدی استفاده کند که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد و دارای اسکنر اثر انگشت درون خود باشد. گفته می‌شود که گوشی‌های هوشمند سری iQOO 9 احتمالاً از سیستم پراکندگی حرارت و خنک‌ کنندگی بهبود یافته استفاده می‌کنند.

حجم باتری IQOO 9 و IQOO 9 PRO مشخص شد

حجم باتری IQOO 9 و IQOO 9 PRO مشخص شد

علاوه بر این، طبق گزارش‌ها، سری iQOO 9 دارای دوربین میکرو گیمبال PTZ است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا هر دو نسخه سری  iQOO 9 دارای همین امکانات دوربین خواهند بود یا خیر. در اوایل این ماه، گزارشی نشان داد که iQOO 9 چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 را در زیر بدنه و در قلب خود قرار می‌دهد. از سوی دیگر، در ترنجی خواندیم که گوشی هوشمند iQOO Neo5s احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 888 در بیست و نهم آذر ماه در چین عرضه خواهد شد که اولین گوشی IQOO مجهز به رابط کاربری OriginOS Ocean خواهد بود. بنابراین بیراه نیست که سری IQOO 9 را نیز، که بعد از IQOO Neo5s معرفی می‌شوند، مجهز به این رابط بدانیم. Ocean اساساً همان نسخه دوم OriginOS است که سال گذشته به عنوان رابط کاربری جدید تلفن های هوشمند ویوو در چین معرفی شد.

نظر شما چیست؟ تولیدات جدید IQOO برای شما چقدر جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشیهای واقعا عالی هستن، برند آیکو، اگه درست نوشته باشم واقعا گوشیهای خیلی خوب با مشخصات جذابی روانه بازار میکنه هرچند که بدبختانه وارد بازار ما نمیشن ولی خب امیدوارم از این به بعد به بازار ماهم بیان گوشیهای این برند،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری