حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری iQOO 9 در چارک اول ۲۰۲۲ با Snapdragon 8 Gen 1 در هند معرفی می‌شوند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

چندین شرکت سازنده گوشی های هوشمند اعلام کرده اند که به زودی پرچمدار آنان، با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 معرفی خواهد شد. برند iQOO که زیر مجموعه Vivo محسوب می‌شود نیز یکی از همین شرکت هاست. برند مذکور اطلاعاتی درباره پرچمدار جدید خود منتشر نکرده است. اما گزارشات جدید ادعا می‌کنند که سری iQOO 9 در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه سال میلادی آینده (اوایل تا اواسط بهمن) در هند معرفی خواهد شد.

سری iQOO 9 به Snapdragon 8 Gen 1 و شارژر ۱۲۰ وات مجهز خواهد بود

انتظار می‌رود سری iQOO 9 شامل دو نسخه استاندارد و Pro یا Legend باشد. منبع این گزارش ادعا می‌کنند که حداقل یکی از این دو مدل (احتمالا نسخه پرو/لجند) از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. آیکو سری iQOO 7 را در ماه آوریل در هند معرفی کرد. که شامل iQOO 7 (ری‌برند شده با نام Neo5) و iQOO 7 Legend (در چین iQOO 7 نامیده می‌شود) بود. گوشی هوشمند دوم از فست شارژ ۶۶ واتی و اسنپدراگون ۸۸۸ بهره مند است. البته که نسخه چین این تلفن هوشمند از شارژر ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کرد.

گزارش‌های متعدد ادعا می‌کنند که iQOO سری iQOO 8 را در سال جاری در کشور هند عرضه خواهد کرد. اما منابع موثق همیشه آن‌ را رد می‌کنند و می‌گویند که این شرکت برنامه‌ای برای آوردن سری iQOO 8 به کشور های آسیایی ندارد. در مورد سری iQOO 9 نیز نمی‌دانیم که این تلفن های هوشمند از همان ابتدا در هند معرفی خواهند شد یا آنکه پیش از عرضه در بازار های بین المللی در چین رونمایی می‌شوند.

نمایشگر E5 LTPO OLED گوشی iQOO 8 Pro بهترین نمایشگر تست شده توسط DisplayMate شد

سری iQOO 7 در ماه ژانویه (دی) در چین معرفی شد و عرضه جهانی آن در آوریل و از هند آغاز شد. همان‌طور که GSMArena نیز می‌‌گوید، اگر iQOO تصمیم بگیرد این بار نیز استراتژی مشابهی را در پیش بگیرد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که iQOO 9 در ماه جاری میلادی یا در اوایل ژانویه (اواخر دی) در چین معرفی شود. البته اگر بازه زمانی اواخر ژانویه/اوایل فوریه در هند درست باشد.

نظر شما درباره پرچمداران آیکو چیست؟ آیا این برند را قابل اعتماد می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی