حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات دوربین، چیپست و باتری Huawei P50 Pocket مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی P50 Pocket به عنوان اولین تلفن تاشو هوآوی با صفحه نمایش از نوع Flip در 2 دی ماه 1400 رونمایی خواهد شد. ما در ترنجی خوانده بودیم که برخی از مشخصات این گوشی جذاب افشا شده است اما به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که مشخصات کلیدی‌تری از P50 Pocket را فاش کرده است. افشای اطلاعات نشان می دهد که این دستگاه 5G نخواهد بود.

 

 

ما در اخبار گذشته برای شما برخی از مشخصات این نماینده جذاب هوآوی، از جمله اندازه صفحه نمایش، نوع طراحی، تعداد دوربین ها و رزولوشن احتمالی آنها را ذکر کردیم. اما این گزارش تایید می‌کند که Huawei P50 Pocket دارای یک صفحه نمایش داخلی 6.8 اینچی تاشو و یک صفحه نمایش ثانویه دایره ای 1 اینچی در پشت گوشی و در زیر دوربین خواهد بود. و به اطلاعات قبلی اضافه می‌کند که این دستگاه تاشو جذاب متأسفانه از نسخه ای از چیپست Kirin 9000 استفاده می کند که از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند.

تنظیمات دوربین پشتی Huawei P50 Pocket شامل دوربین اصلی Sony IMX766 با رزولوشن 50 مگاپیکسلی است. این دوربین با یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر همراه خواهد بود. متأسفانه جزئیات دوربین سلفی این دستگاه هنوز فاش نشده است.

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

طبق گزارش جدید Gizmochina ما جزئیات باتری را نیز در اختیار داریم. در بخش باتری نماینده هوآوی توسط یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ظاهراً عمر باتری بالایی را ارائه خواهد داد. این دستگاه از شارژ سریع 66 واتی نیز پشتیبانی می کند.

تا آنجا که به محدوده قیمت مربوط می شود، Huawei P50 Pocket احتمالاً قیمتی کمتر از Galaxy Z Flip 3 دارد که با قیمت 999 دلار عرضه شده بود. رویداد دوم دی ماه 1400 همچنین شاهد عرضه محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند Watch D ، عینک هوشمند ، نوت بوک و… خواهد بود.

 

از مشخصات این دستگاه به نظر می‌رسد نمونه سامسونگ بعد از مدت‌ها رقیب شایسته‌‌ای پیدا کرده است. نظر شما چیست؟ برگ برنده این نمونه تاشو را در طراحی زیبای آن می‌بینید؟

روز معرفی همه چیز مشخص خواهد شد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری