حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Huawei P50 Pocket فاش شد؛ صفحه نمایش 6.85 اینچی و دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

Huawei P50 Pocket یکی از چندین دستگاه‌ هواوی است که قرار است در تاریخ 2 دی ماه 1400 در چین رونمایی شوند. اما نکته جالب در مورد P50 Pocket این است که به عنوان اولین گوشی تاشو این شرکت از نوع flip، وارد بازار خواهد شد. هرچند هواوی هنوز مشخصات رسمی این دستگاه زیبا و جذاب را به اشتراک نگذاشته است، با این حال، منابع مختلف اطلاعاتی در مورد مشخصات P50 Pocket منتشر کرده اند.

 

مشخصات شايعه شده Huawei P50 Pocket

 

به گفته راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش و مدیرعامل Display Supply China Consultants(DSCC) گوشی هوشمند Huawei P50 Pocket به صفحه نمایش تاشو 6.85 اینچی مجهز شده است. این صفحه نمایش کمی بزرگتر از Samsung Galaxy Z Flip 3 5G است که دارای یک پنل AMOLED تاشو ۶.۷ اینچی بود.

یانگ افزود که بخش نمایشگر ثانویه P50 Pocket دارای یک صفحه نمایش گرد 1 اینچی است. ما در مورد صفحه نمایش ثانویه گردی صحبت می کنیم که در زیر دوربین پشتی P50 Pocket و در بدنه چشم‌نواز این گوشی تاشو قرار دارد.

هوآوی پی 50 پاکت

هوآوی پی 50 پاکت

 

در رابطه با سایر مشخصات، یاش راج، مشاور سازنده ادعا کرده است که مشخصات دوربین پشتی P50 Pocket شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سوم 8 مگاپیکسلی است و همچنین این گوشی ممکن است از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی کند.

به گزارش Gizmochina اطلاعاتی در مورد چیپست و ظرفیت باتری P50 Pocket وجود ندارد. ولی این دستگاه احتمالا با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی وارد بازار خواهد شد. به غیر از نمونه طلایی، P50 Pocket ممکن است در نسخه آبی نیز وارد بازار شود. اطلاعات کنونی ادعا می کند که قیمت آن کمتر از Galaxy Z Flip 3 5G خواهد بود. خوب است به یاد داشته باشید که گوشی تاشو سامسونگ با قیمت 999 دلار معرفی شده بود. طبق معمول، به این دلیل که مشخصات کامل و رسمی این گوشی هنوز به بیرون درز نکرده، ممکن است مشخصات P50 Pocket با درصد کمی از خطا شایعه شده باشد.

در هر صورت بر اساس عکس ها من که شیفته طراحی این گوشی شدم. شخصاً رنگ طلایی و نقره‌ای براق را می‌پسندم اما مهمتر از رنگ، طراحی هوآوی در این گوشی هم سابقه طلایی هوآوی در این بخش را تایید می‌کند!

گویا نمونه سامسونگ بعد از مدت‌ها رقیب شایسته‌‌ای پیدا کرده است. نظر شما چیست؟ برگ برنده این نمونه تاشو را در طراحی زیبای آن می‌بینید؟ آیا هوآوی در مشخصات هم برگ های برنده دیگری رو خواهد کرد؟

روز معرفی همه چیز مشخص خواهد شد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، افرین به هوآوی که با توجه به تحریم هنوز دست از گوشی های خوبش نکشیده، این گوشی تاشو هم قعلا تا اینجا مشخصات خوبی داره، طراحیشم خیلیم زیبا هستش بخصوص براقم هستش، اون نمایشگر دایره ای پشت گوشی هم خوبه بهتر از نبودشه، ولی خب در مورد قلب یا مغز این گوشی چیزی هنوز معلوم نیست منظورم همون چیپست گوشیه،و اینکه 4جی هستش یا نه ایندفعه 5جی هستش، بی صبرانه منتطر خبرهای بیشتری از این گوشی هستم و البته قیمتشم مهمه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری