حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 Pocket و P50 Pro در بازار جهانی عرضه شدند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

فعالیت هواوی به مدت زیادی در بازار جهانی، ک رنگ بود و تنها تعداد انگشت شماری از محصولات این کمپانی به صورت جهانی عرضه شدند. اما امروز، دو گوشی پرچمدار هواوی P50 Pro و P50 Pocket در بازار جهانی عرضه شده‌اند. اما قیمت دقیق این محصولات در چه بازه‌ای است؟

عرضه جهانی دو دستگاه هواوی P50 Pocket و P50 Pro

چند روز پیش از عرضه جهانی دو گوشی سری P50 هواوی خبر داده بودیم.

 

عرضه جهانی هواوی P50 Pro تأیید شد: ٢٢ دی ١۴٠٠!

 

به نقل از Huawei Central، هواوی امروز دو گوشی پرچمدار خود، یعنی P50 Pocket و P50 Pro را روانه بازار جهانی کرده است. این دو گوشی هوشمند، پیش‌تر در بازار چین حضور داشتند و بسیاری از کاربران چینی، موفق به تهیه آن‌ها شده بودند.

در حال حاضر، این دو دستگاه Huawei در کشور مالزی قابل خریداری هستند. اما توجه داشته باشید که چینی‌ها، به زودی این دو گوشی جدید خود را در دیگر بازارهای سطح جهان از جمله اروپا و دیگر مناطق آسیایی عرضه خواهند کرد. به همین ترتیب، غول فناوری تحت تحریم می‌خواهد در تاریخ ۶ بهمن ١۴٠٠، محصولات جدیدش را وارد بازار اروپا کند.

هر دو دستگاه مورد اشاره، یعنی P50 Pocket و P50 Pro، از پرچمداران هواوی هستند و تجربه کاربری متفاوتی را از دیگر محصولات این کمپانی ارائه می‌دهند. هواوی P50 Pro، دستگاه پرچمدار اصلی هواوی است. همچنین P50 Pocket، اولین گوشی منعطف این برند است که با فرم فکتور عمودی رونمایی شده است.

اما قیمت این محصولات جدید در چه بازه قیمتی است؟ خب، ابتدا از هواوی P50 Pro آغاز می‌کنیم. این دستگاه، در تک نسخه ٨/٢۵۶ گيگابايتی روانه بازار مالزی شده و برچسب قیمتی ۴,١٩٩ رينگيتی (معادل ٨٨٢ یورو) را داراست. این گوشی، در تاریخ ١ اسفند به طور عمومی عرضه خواهد شد.

برای مرور، P50 Pro تابستان امسال رونمایی شده بود. این گوشی پرچمدار هواوی، به دلیل تحریم‌های مربوطه، در بهترین حالت از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶.۶ اینچی این دستگاه، از نوع OLED بوده و دارای وضوح ٢,٧٠٠×١,٢٢٨ با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و نرخ حساسیت لمسی ٣٠٠ هرتزی می‌باشد. وزن این گوشی ١٩۵ گرم و ضخامت آن، ٨.۵ میلی متر است.

هواوی P50 Pro در دو نسخه با تراشه‌های Snapdragon 888 4G و Kirin 9000 4G در بازار چین به فروش می‌رسید؛ اما این بار، نسخه جهانی P50 Pro در تک نسخه مجهز به به تراشه Snapdragon 888 به فروش می‌رسد. همچنین در کنار استفاده از این تراشه ۵ نانومتری، هواوی رابط کاربری EMUI 12 را جایگزین HarmonyOS 2.0 در نسخه جهانی کرده است. ظرفیت باتری این گوشی، ۴,٣۶٠ میلی آمپر ساعت و توان شارژر سیمی آن، ۶۶ وات است.

در قاب پشتی P50 Pro، دوربین اصلی چهارگانه با ترکیب سنسورهای ١٣+۴٠+۶۴+۵٠ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. حسگرهای تصویر دوربین این گوشی، تماماً ساخت آمنی ویژن هستند! همچنین دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی این دستگاه، در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است.

در نهایت، هواوی P50 Pocket، دیگر محصول جدید هواوی است که قرار است در بازارهای جهانی به صورت رسمی به فروش برسد. به هر حال، P50 Pocket هم در مالزی عرضه شده است. قیمت نسخه ۸/٢۵۶ گيگابايتی و نسخه ویژه ١٢/۵١٢ گیگابایتی این گوشی تاشو، به ترتیب برابر با ۵,٩٩٩ رينگيت (معادل ١,٢۶٢ یورو) و ٧,٢٩٩ رينگيت (معادل ١,۵٣۶ یورو) است.

این گوشی نیز با نمایشگر داخلی ۶.٩ اینچی و نمایشگر ثانویه ١.٠۴ اینچی معرفی شده است. هر دو نمایشگر، از نوع AMOLED هستند. همچنین نمایشگر اصلی دستگاه، دارای مشخصاتی همچون رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح ۲,٧٩٠×١,١٨٨ می‌باشد.

به مانند Huawei P50 Pro، این گوشی نیز در یک مدل با تراشه Snapdragon 888 4G برای بازار جهانی در نظر گرفته شده است. همچنین رابط کاربری EMUI 12 به صورت پیش فرض در این گوشی ارائه می‌گردد. ظرفیت باتری این گوشی تاشو، ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است و توان شارژر آن، به ۴٠ وات می‌رسد. دوربین اصلی سه گانه به کار رفته در نسخه Pocket هواوی P50، شامل سنسورهای ١٣+٣٢+۴٠ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن نیز دارای وضوح ١٠.٧ مگاپیکسلی است.

نظر شما در مورد عرضه جهانی P50 Pro و P50 پاکت چیست؟ کدام دستگاه از نظر شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خدایی با این قیمت بیاد ایران ارزش خریدش بالاست
در مورد 5G و گوگل اینم که تو کشورمون 5G هنوز آزمایشیه و گوگل هم که با برنامه های شخص ثالث میشه حلش کرد EMUI12 هم که نسبت به نسل قبل خیلی بهتر شده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️