حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی عینک هوشمند هواوی با HarmonyOS را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی در حال آماده شدن برای عرضه مجموعه جدیدی از گجت ها در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۰ یعنی پنجشنبه هفته پیش رو است. این گجت ها شامل گوشی تاشو هواوی P50 Pocket در کنار Huawei Watch D و دستگاه های دیگر از جمله یک عینک هوشمند خواهد بود. به تازگی تیزر رسمی عینک هوشمند هواوی با HarmonyOS منتشر شده که می توانید آن را اینجا ببینید.

تیزر رسمی عینک هوشمند هواوی با HarmonyOS

در حال حاضر، عینک هوشمند یک روند جدید برای شرکت های فناوری است و چندین رویکرد مختلف وجود دارد. برخی از آنها عینک AR هستند، برخی دیگر دارای دوربین بوده، برخی دیگر محصولات صوتی سوار بر عینک هستند.

عینک هوشمند هوآوی یک گجت پوشیدنی صوتی است که دارای بلندگوهای رسانای استخوانی تغیبه شده در بخش شقیقه ها ارایه می شود. این عینک احتمالاً برای فعال کردن دستورات صوتی و ادغام با سایر ابزارهای سازگار با اکوسیستم هارمونی هواوی، یک نسخه بهینه شده از HarmonyOS را اجرا می کند.

عینک هوشمند هواوی

عینک هوشمند هواوی

یکی از ویژگی‌های جالب این عینک این است که مجموعه هر دو شیشه را می‌توان به صورت یک جا و با هم تعویض کرد. این ویژگی ممکت است چرا که پنل جلویی آن با آهن‌ربا بر روی قاب قرار می‌گیرد و قابل تعویض است. ویژگی هوشمندانه است زیرا به سخت افزار هوشمند اجازه می دهد تا مانند عینک مطالعه و همچنین عینک آفتابی کار کند. این ویژگی را در تیزر رسمی زیر بهتر درک خواهید کرد:

 

هوآوی در حال حاضر دو نسل از عینک های هوشمند را تولید کرده و هر دو با همکاری Gentle Monster ارایه شدند. آنها نیز دستگاه های هوشمند فقط صوتی بودند. به نظر می رسد این مدل جدید تنها محصول هوآوی و بدون مشارکت برند مد باشد.

نظر شما درباره عینک هوشمند جدید Huawei که معرفی خواهد شد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)