حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند هواوی Watch D با قابلیت سنجش فشار خون رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، هواوی

ساعت‌های هوشمند هواوی، همواره از مطرح‌ترین محصولات این حوزه بوده‌اند. به همین دلیل است که با وجود تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، ساعت‌های هوشمند هواوی همچنان عملکرد عالی دارند. ساعت هوشمند هواوی Watch D امروز رونمایی شده است. این ساعت هوشمند، قابلیت سنجش میزان فشار خون را داراست که کم نظیر است.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند هواوی Watch D

مدتی پیش، جزئیات مختلفی از Huawei Watch D فاش شد.

 

جعبه لو رفته از Huawei watch D پایش فشار خون و HarmonyOS را تایید می‌کند

 

اکنون Gizmochina گزارش می‌دهد که امروز هواوی یک رویداد رونمایی بزرگ را در چین برگزار کرد و از گوشی منعطف و ساعت هوشمند نوآورانه خود پرده برداری کرد. ما در این مطلب، به ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید هواوی، یعنی Watch D می‌پردازیم. به همین صورت، بیایید وارد ماجرا شویم!

برای شروع، در بخش طراحی و کیفیت ساخت، این ساعت هوشمند از ویژگی‌های درجه یکی بهره می‌برد. جنس بدنه این ساعت هوشمند، از آلومینیوم درجه هوا فضا است. مقاومت بدنه این ساعت در برابر خراش افزایش یافته است. نمایشگر هواوی Watch D، مربعی است و اندازه ١.۶۴ اینچی دارد. این نمایشگر، از نوع OLED است و وضوح HD را داراست.

هواوی در ادامه معرفی ساعت هوشمند جدید خود، گفت که کیفیت ساخت این ساعت هوشمند، به نحوی است که آن‌ها موفق به کسب استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب شده‌اند. این اولین باری است که چنین ساعت هوشمند پیشرفته‌ای استاندارد IP68 را دریافت می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی Watch D، از حسگرهای نوری ٨ کاناله با حساسیت بالا برای سنجش میزان ضربان قلب برخوردار است. این ساعت هوشمند، قابلیت رصد و شناسایی بیش از ۷٠ حالت ورزشی را داراست. اما این ویژگی سنجش میزان فشار خون است که Huawei Watch D را از تمام رقبایش متمایز می‌کند! هواوی از یک میکروپمپ به اندازه یک سکه و با قابلیت فشرده سازی ۴٠ کیلو پاسکال در آن استفاده کرده است. بنابراین، به لطف این سیستم دقیق، تشخیص فشار خون از ۴٠ تا ٢٣٠ میلی متر جیوه، امکان پذیر می‌شود.

اجازه بدهید تا بیشتر در مورد این سیستم صحبت کنیم. هواوی Watch D از یک الگوریتم اندازه گیری ترکیبی با هوش مصنوعی قدرتمند استفاده می‌کند که برای بهبود قابلیت‌های تشخیص فشار خون و دیگر ویژگی‌های دستگاه مورد استفاده قرار گرفته است. هواوی در کنار این اطلاعات، اعلام کرد که استانداردهای سنجش میزان فشار خون در Huawei Watch D، مطابقت بسیار زیادی با صنعت داروسازی دارد.

پس از این‌ها، نوبت به حضور قابلیت ECG یا همان نوار قلب در Watch D می‌رسد. در نتیجه، می‌توان فعالیت‌های قلبی و الکتریکی داخل بدن را به لطف این ساعت هوشمند رصد کرد. هواوی اظهار دارد که با ۵ بار فعال سازی قابلیت نوار قلب و ۶ بار استفاده از ویزگی سنجش فشار خون، همچنان هواوی Watch D به شما عمر باتری ٧ روزه را ارائه خواهد داد! برای شارژ کردن این ساعت هوشمند هم می‌توانید از شارژر بی سیم آن بهره گیری کنید.

ساعت هوشمند هواوی Watch D، با دستگا‌های مجهز به iOS 12.0 به بعد، اندروید ۶.٠ به بعد و HarmonyOS 2.0 به بعد، سازگاری دارد. نکته آخر، این است که هواوی یک سری خدمات پزشکی حرفه‌ای را در Watch D ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، برنامه‌های رژیمی، سلامتی و… خود را با پزشکان به اشتراک بگذارید. البته این سرویس، حدوداً ٩۴ دلار قیمت دارد و احتمالاً تنها در کشور چین قابل دسترسی است. قیمت ساعت هوشمند هواوی Watch D، برابر با ٢,٩٨٨ یوان چین (معادل ۴۶٩ دلار آمریکا) است. هواوی Watch D دارای دو رنگ بندی مختلف است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند هواوی Watch D چیست؟ کدام ویژگی این ساعت هوشمند برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ آیا حاضر به پرداخت چنین هزینه‌ای هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، من نمیدونم این سریع هواوی قیمتهارو بالا برده یا نه بخاطر دلار که اینقدر رفته بالا، ااان این ساعت درسته که همه چیزش عالیه، ولی خب حدودا 500دلاره،یعنی بالا دلار30تومانی ما میشه 15 میلیون که زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️