حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اروپای هوآوی P50 pro و P50 Pocket افشا شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

ساعاتی پیش در ترنجی برای شما نوشتیم که Huawei P50 Pro و P50 Pocket در 22 دی ماه 1400 در مالزی معرفی و عرضه می شوند که این رویداد ورود این گوشی ها به بازار جهانی را نیز رقم می زند. با این حال، این دو پرچمدار جدید هواوی در آینده نه چندان دور به اروپا نیز می آیند و حال قیمت این دو دستگاه توسط یک افشاگر مطرح به بیرون درز کرده است.

 

Huawei P50 pro

Huawei P50 pro

افشای جدیدی از یک کاربر توییتر منتشر شده، که فاش می‌کند که Huawei P50 Pro در اروپا با قیمت 1199 یورو و Huawei P50 Pocket با قیمت 1622 یورو عرضه خواهد شد. با این حال، هواوی به طور رسمی قیمت هواوی سری P50 در اروپا را تایید یا رد نکرده است، اما اگر این قیمت برای گوشی تاشوی هوآوی صحيح باشد، مطمئن باشید این شرکت به اندازه کافی از جیب کاربران برای تلفن هوشمند P50 Pocket درآمد کسب می کند!

در مقایسه با قیمت نسخه چینی، نسخه پایه Huawei P50 Pro از 7458 یوان (1034 یورو) شروع می‌شد، در حالی که Huawei P50 Pocket با قیمت 8988 یوان (1247 یورو) عرضه شد. تفاوت این قیمت‌ها با قیمت جهانی و قیمت اروپا به دلیل مالیات‌های متفاوت با نسخه چینی‌شان و نیز هزینه های پشتیبانی و حمل و نقل است.

 

تاریخ عرضه سری p50 هوآوی در اروپا

به نقل از منبع در حال حاضر، هوآوی تاریخ عرضه رسمی هواوی P50 و P50 Pocke را در بازار های اروپایی اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد این شرکت ممکن است پس از تایید رسمی رونمایی جهانی به زودی اعلامیه ای برای رونمایی اروپا ارائه کند.

عرضه جهانی هواوی P50 Pro تأیید شد: ٢٢ دی ١۴٠٠!

مشخصات P50 Pro:

هوآوی P50 Pro از یک نمایشگر ۶.۶ اینچی که پنلی از نوع اولد با وضوح ٢,٧٠٠×١,٢٢٨ و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است، بهره می‌برد که به نرخ تازه‌سازی لمسی 300 هرتز مجهز شده است.

این پرچمدار مجهز به یک سیستم دوربین چهارگانه در نمای پشتی خود است که در دو حلقه جداگانه تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی در قاب پشتی، شامل حسگر تصویر اصلی ۵٠ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. همچنین دوربین مونوکروم ۴٠ مگاپیکسلی و دوربین ١٣ مگاپیکسلی فوق عریض در همین حلقه قرار دارند. در حلقه دیگر نیز از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو بهره گیری شده است. دوربین سلفی هواوی P50 Pro، دارای وضوح ١٣ مگاپیکسلی است و در حفره نمایشگر مرکزی قرار گرفته است.

در بخش باتری نیز هوآوی از یک نمونه ۴,٣۶٠ میلی آمپر ساعتی موجود در این دستگاه، انرژی آن را تأمین می‌کند که برای شارژ کردن آن می‌توانید از شارژر ۶۶ واتی استفاده کنید. توان شارژر بی سیم آن نیز معادل ۵٠ وات است.

احتمالاً تفاوت نسخه چینی هوآوی P50 Pro با نسخه جهانی آن در استفاده از رابط EMUI 12 به جای سیستم عامل هارمونی و نیز استفاده از چیپست اسنپدراگون 888 نسخه 4G بجای Kirin 9000 خواهد بود.

گوشی تاشو هواوی P50 Pocket رسما معرفی شد

مشخصات P50 Pocket:

در مورد Huawei P50 Pocket باید بگوییم که این گوشی دارای سیستم نمایشگر دوگانه و طراحی به سبک فلیپ است. این دو نمایشگر 6.85 و 1.04 اینچی هستند که به ترتیب برای صفحه نمایش اصلی که به سمت داخل جمع می شود و صفحه نمایش ثانویه 1.04 اینچی برای اعلان ها و سایر موارد مهم استفاده می‌شوند. در عین حال، کیفیت نمایش صفحه نمایش اصلی این دستگاه نیز بسیار خوب است زیرا با چگالی تصویر 442ppi و بازتولید 1.07 میلیارد رنگ و مدیریت رنگ گسترده P3 همراه خواهد بود و از رفرش ریت هوشمند تا 120 هرتز در کنار تاچ سمپل ریت 300 هرتز پشتیبانی می کند.

و اما نمایشگر دوم در اندازه ۱.۰۴ اینچی با رزلوشن ۳۴۰ در ۳۴۰ پیکسل ارایه می شود.

در بخش دوربین نیز هوآوی P50 Pocket دارای سیستم دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین 32 مگاپیکسلی سوپر طیف با دیافراگم f/1.8 است. دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی نیز برای عکس های دوربین جلوی این دستگاه وجود دارد.

در بخش باتری یک نمونه 4000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه را سرپا نگاه می دارد که به طور قابل توجهی بزرگتر از ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعتی Galaxy Z Flip 3 است. همچنین هوآوی از شارژ سیمی 40 واتی برای پرکردن باتری این دستگاه استفاده می‌کند.

 

منتظر رونمایی از این دو گوشی در بازار جهانی هستید؟ خبر خوش اینکه کمتر از یک هفته با این رویداد فاصله خواهیم داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری