حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر Huawei Watch D در دستان یک کاربر دیده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

دیروز در ترنجی برای شما نوشتیم که جدیدترین ساعت هوشمند غول فناوری چینی یعنی Huawei Watch D قرار است در دوم دی ماه 1400 در کنار گوشی تاشوی Mate V رونمایی شود. اما قبل از این رویداد، به لطف مجموعه جدیدی از ویژگی های فاش شده از شبکه اجتماعی ویبو، جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های ساعت سلامتی و تصاویر Huawei Watch D در اختیار داریم.

در ترنجی خواندیم که جذابیت اصلی این ساعت هوشمند شاید قابلیت کنترل فشار خون آن باشد، قابلیتی که تنها در چند دستگاه ساعت هوشمند در سراسر جهان وجود دارد. انتظار می‌رود این ویژگی در این ساعت هوشمند، اندازه‌گیری فشار خون را به طور دقیق و معقول و متناسبی ارائه دهد زیرا این ساعت گواهی ثبت دستگاه پزشکی کلاس II را از اداره ملی محصولات پزشکی چین دریافت کرده است.

 

تصویر Huawei Watch D که نشان می‌دهد این ساعت از پایش فشار خون پشتیبانی می‌کند

تصویر Huawei Watch D که نشان می‌دهد این ساعت از پایش فشار خون پشتیبانی می‌کند

 

و همانطور که قبلاً حدس زده می شد Huawei Watch D قابلیت اندازه گیری فشار خون را ارائه می دهد که هنوز یک موضوع کمیاب در بین ساعت های هوشمند است. تصاویر جدیدی که از این ساعت هوشمند بدست آمده جزئیات اندازه گیری فشار خون واقعی را به ما نشان می دهد. از این تصاویر می‌توانیم وجود قابلیت خوانش فشار پایین و بالا و همچنین تشخیص پالس را متوجه شویم.

علاوه بر این، این گجت پوشیدنی اندازه گیری ECG (اندازه گیری الکتروکاردیوگرام قلب) را ارائه می دهد. همچنین گفته می‌شود هوآوی با استفاده از سوابق داده‌های فشار خون برای مدیریت فشار خون و مداخله زودهنگام با هرگونه عواقب احتمالی، با موسسات بهداشتی چین همکاری می‌کند.

 

تصاویر Huawei Watch D در دستان یک کاربر

تصاویر Huawei Watch D در دستان یک کاربر

ساعت هوشمند هوآوی ظاهری مستطیل شکل با دو دکمه در سمت راست دارد که یکی برای منوی سلامتی اختصاص داده شده است. این ساعت سیستم عامل هارمونی را در درون خود به همراه دارد که اکوسیستم یکپارچه‌ای را با سایر تولیدات هوآوی از جمله گوشی های هوشمند این شرکت، به ارمغان خواهد آورد. باید دید آیا Huawei Watch D به خارج از چین راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ این ساعت هوشمند را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری