حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعمیر نمایشگر هواوی P50 Pocket حدود ۶٠٠ یورو است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی در سال سپری شده، نتوانسته است آن طور که باید و شاید، در کنار رقبای خود به فروش آزادانه و بدون مشکل محصولاتش بپردازد. اما با این وجود، گوشی منعطف جدید هواوی چند روز پیش معرفی شد. حال، هزینه تعمیر نمایشگر هواوی P50 Pocket مشخص شده است که رقمی بسیار بالا است!

هزینه تعمیر نمایشگر هواوی P50 Pocket چقدر است؟

هواوی چند روز پیش از گوشی منعطف جدیدی با نام P50 Pocket پرده برداشت.

 

گوشی تاشو هواوی P50 Pocket رسما معرفی شد

 

به گزارش Huawei Central، گوشی جدید هواوی، یک دستگاه منعطف با طراحی عمودی می‌باشد. این دستگاه تازه وارد، دارای مشخصاتی جذاب و طراحی لاکچری است. به همین صورت، هواوی این گوشی را فعلاً در چین به فروش می‌رساند. اما ممکن است در سه ماهه اول سال ٢٠٢٢ میلادی، شاهد عرضه جهانی P50 Pocket باشیم.

با وجود این که هواوی پی ۵٠ پاکت مجهز به تراشه Snapdragon 888 4G و فاقد پشتیبانی از اینترنت 5G است، اما قیمت آن در تراز بالایی است و حتی از Galaxy Z Flip 3 5G نیز بالاتر است. به همین صورت، قیمت تبدیل شده این گوشی به سقف ١,۵٢٣ یورو می‌رسد! بنابراین، این گوشی به هیچ وجه ارزان نیست.

اما از آن جایی که P50 Pocket یک گوشی منعطف است، بنابراین نمایشگر منعطف آن نیز می‌تواند آسیب پذیر باشد. بنابراین، هواوی برای کسانی که P50 Pocket آن‌ها آسیب دیده است، هزینه تعمیر هواوی P50 Pocket را اعلام کرده است.

این هزینه تعمیر، در صورتی قابل پرداخت است که گوشی شما تحت گارانتی بوده و شامل خدمات پس از فروش هواوی بشود. بنابراین، اگر گوشی شما خارج از گارانتی باشد، ممکن است هزینه تعمیر نمایشگر هواوی P50 Pocket بیش از پیش شود!

با وجود این که P50 Pocket یک نسخه ارزان‌تر دارد، اما هواوی هزینه تعمیر مخصوص نسخه پرمیوم را نیز منتشر کرده است. در واقع هزینه تعمیر نمایشگر نسخه معمولی و پریمیوم این گوشی، به ترتیب برابر با ٣,۵٧٩ یوان (معادل ۴٩۶ یورو) و ۴,٣٧٩ یوان (معادل ۶٠٠ یورو) است. این مبلغ گزافی برای تعمیر تنها یک بخش از گوشی است.

برای مرور، نمایشگر Huawei P50 Pocket دارای اندازه ۶.٩ اینچی است و خبری از وجود چروک بر روی آن نیست. پنل این نمایشگر، از نوع OLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +FHD است. نرخ حساسیت لمسی آن نیز ٣٠٠ هرتز است.

قطعه بعدی که هواوی قیمت آن را جهت تعمیر اعلام کرد، مادربرد این دستگاه بود. قیمت این مادربرد برای دو نسخه عادی و پریمیوم نیز به ترتیب برابر با ٣,٣٩٩ یوان (معادل ۵٣٣ دلار آمریکا) و ۴,۵٩٩ یوان (معادل ٧٢٢ دلار آمریکا) است! قیمت تعمیر باقی قطعات در دو نسخه، قیمت مشابهی دارد.

به همین صورت، اگر روزی Huawei P50 Pocket را خریداری کردید، حسابی مراقب آن باشید. چرا که در صورت آسیب دیدن آن، باید هزینه گزافی را متحمل شوید که این اصلاً خوشایند نیست!

نظر شما در مورد هزینه تعمیر نمایشگر هواوی P50 Pocket چیست؟ آیا استفاده از این گوشی بدون محافظ می‌تواند با وجود هزینه‌های تعمیر زیادش، همچنان مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

این جمله این معنی رو میده یعنی هرکس این گوشی را با این قیمت و بدون گوگل و 5g بخره یک آدم احمق بشمار میاد

M K

این گوشی فقط تو چین عرضه شده که اصلا گوگل سرویس توش کار نمیکنه
در ضمن این گوشی یه گوشی لوکس حساب میشه و کسی که اون رو مسخره حتما فکری برای تعمیرش هم میکنه و قرار نیست یه گوشی لوکس با یه نسخه معمولی مقایسه بشه
و لطفا انقدر راحت به بقیه برچسب احمق نزنید وقتی خبری ندارید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️