حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 5s بیست و نهم آذر با OriginOS Ocean معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | IQOO، شایعات

رابط کاربری OriginOS Ocean در هفته گذشته رونمایی شد. Ocean اساساً همان نسخه دوم OriginOS است که سال گذشته به عنوان رابط کاربری جدید تلفن های هوشمند ویوو در چین معرفی شد. به هر دلیلی، ویوو تصمیم گرفته است که نسخه جهانی این نرم افزار را تولید نکند و به جای آن، گوشی های هوشمند بین المللی خود را با رابط کاربری FuntouchOS عرضه می‌کند. به هر حال، اولین گوشی هوشمندی که با این رابط کاربری به دست کاربران خواهد رسید، iQOO Neo 5s است.

گوشی هوشمند iQOO Neo 5s با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ معرفی می‌شود

گوشی iQOO Neo 5s به عنوان یک فلگ‌شیپ کیلر (محصولاتی با مشخصات شبه پرچمدار اما قیمتی اقتصادی) اولین محصولی خواهد بود که به رابط کاربری OriginOS Ocean مجهز می‌شود. آیکو تأیید کرده است که Neo 5s در بیستم دسامبر (۲۹ ام آذر ماه) معرفی خواهد شد. همان‌طور که گفته شد این دستگاه به رابط کاربری جدید ویوو و نسخه دوازدهم اندروید مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه اقتصادی تر این تلفن همراه که iQOO Neo 5 SE نام دارد با تراشه Snapdragon 778G Plus به دست کاربران برسد.

تصویر منتسب به iQOO Neo 5s

با آنکه بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند برای معرفی و عرضه اولین گوشی خود با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 در تلاشند. اما مطابق با گزارشات منتشر شده، گوشی iQOO Neo 5s با تراشه نسل قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ در خط تولید قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، تراشه این گوشی هوشمند را همراهی کنند.

پوستر رونمایی iQOO Neo 5s

گفته می‌شود آیکو نئو ۵ اس به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور سونی IMX 598 مجهز می‌شود. خوشبختانه دوربین اصلی این تلفن هوشمند مانند دستگاه های گران قیمت و پرچمدار مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توانیم به فست شارژ ۶۶ واتی آن اشاره کنیم، که در مقایسه با برخی پرچمداران که به شارژر های سریع ۱۲۰ واتی مجهز شده اند، عدد چشمگیری محسوب نمی‌شود.

ویوو OriginOS Ocean رسما معرفی شد: رابط‌کاربری رنگارنگ، میانبرهای کاربردی و ویژگی‌های جدیدتر

انتظار می‌رود در روز های آینده اطلاعات بیشتری از فلگ‌شیپ کیلر جدید آیکو منتشر شود. اما با توجه به اطلاعات فعلی، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خیلی خوبی داره بخصوص جیپستش که فعلا چیپست پرچمدار حساب میشه روی این گوشی هستش، دوربین که زیاد تعریف دار نیستش فقط در حد خودش خوبه و نقطه مثبتش بقول این خبر بودن لرزشگیراپتیکال هستش، وفست شارژش، مشخصات کاملش که قعلا گفته نشده باید تا 29آذرموند تا ببینیم مشخصات کاملش چیه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی