حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر گوشی Honor 60 از معرفی این سری توسط آنر در ماه آینده حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر درحال آماده شدن برای عرضه سری بعدی گوشی‌های هوشمند برتر در رده میانی خود است. این شرکت اخیراً با عرضه آنر 50 و آنر 50 لایت در بازار جهانی، به‌ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 778G و 662، توانست سهم فروش ازدست‌رفته خود در دو سال گذشته را تا حد زیادی جبران کند. حال به‌نظر می‌رسد که جانشین سری آنر 50 می‌تواند زودتر از حد انتظار عرضه شود. طبق جدیدترین اطلاعات، گفته می‌شود سری آنر 60 به‌زودی و تا ماه آینده در چین معرفی خواهد شد. همچنین به‌تازگی گواهینامه 3C گوشی Honor 60 نیز در فضای وب منتشر شده است که مشخصات این دستگاه‌ها و سایر جزئیاتی که از طریق لیست گواهی آنلاین فاش شده است را نشان می‌دهد.

تیزر گوشی Honor 60

تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده توسط افشاگری چینی، نگاهی به طراحی پشت سری Honor 60 دارد (تصویر تیتر مطلب) که به‌نظر می‌رسد مانند خانواده آنر ۵۰، به طراحی پنل پشتی با حلقه‌های دوگانه دوربین ادامه دهد. حدس زده می‌شود که این سری نیز شامل Honor 60 ،Honor 60 Pro و Honor 60 SE خواهد بود.

آنر هنوز به‌صورت رسمی تاریخ معرفی سری Honor 60 خود را اعلام نکرده است. در همین حال، این دستگاه در وب‌سایت گواهینامه 3C با شماره مدل GIA-AN00 فهرست شده است. لیست 3C جزئیات شارژ سریع گوشی هوشمند آینده Honor را نشان می‌دهد. این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه خواهد شد که دقیقا مشابه سرعت شارژ سری آنر 50 حال‌حاضر است.

گواهینامه 3C گوشی Honor 60

گواهینامه 3C گوشی Honor 60

مدل عادی آنر 50 عرضه‌شده در چین با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه شد، درحالی‌که مدل پرو از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. حتی مدل SE، با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی همراه است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که گوشی هوشمند آنر با شماره مدل GIA-AN00، آنر 60 اصلی یا مدل SE آن باشد.

شایعه شده است که این دستگاه‌ها در تاریخ 1 دسامبر در چین معرفی خواهند شد. با این حال، این شرکت تاریخ عرضه را تأیید نکرده است. جزئیات مدل عادی که تاکنون به‌بیرون درز کرده است، نشان می‌دهد که این دستگاه دارای سوراخ نمایشگر در مرکز خود خواهد بود. این گوشی هوشمند همچین دارای یک دوربین چهارگانه در پشت خود است. گفته می‌شود این گوشی دارای باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و تراشه اسنپدراگون 870 بوده که درصورت صحت، یک ارتقا قابل‌توجه نسبت به اسنپدراگون ۷۷۸G به‌شمار می‌رود.

طراحی احتمالی گوشی Honor 60 Pro

طراحی احتمالی گوشی Honor 60 Pro

مدل Pro از این سری نیز دارای یک سوراخ نمایشگر تکی در مرکز بالای صفحه‌نمایش بوده و دارای پنج سنسور دوربین می‌باشد. ازآنجایی‌که هیچ خبر رسمی در مورد این دستگاه‌ها وجود ندارد، توصیه می‌شود جزئیات لو رفته از آنان را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید.

در مورد سایر مشخصات خانواده سه‌تایی آنر 60، اطلاعات دیگری در دسترس نیست. با این وجود، با توجه به اینکه انتظار می‌رود این سری در ماه دسامبر عرضه شود، انتظار می‌رود این شرکت چند تیزر را تا پایان این ماه در چین منتشر کند.

دیدگاه شما پیرامون طراحی و مشخصات احتمالی سری Honor 60 چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این گوشی‌ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی