حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۶٠ به زودی رونمایی می‌شود؛ اما دقیقاً چه چیزی از جزئیات آن می‌دانیم؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

کمپانی آنر به خوبی توانسته است راه پیشرفت را پیش بگیرد. این راه، به لطف استراتژی‌های جذاب آنر هموار شده است. امروز، شایعاتی از تاریخ رونمایی احتمالی آنر ۶٠ منتشر شده است. اما دقیقاً زمان رونمایی این گوشی در چه تاریخی خواهد بود؟

ممکن است گوشی آنر ۶٠ همین امسال معرفی شود!

سری Honor 50 را به یاد دارید؟ این سری با سه عضو مختلف روانه بازار چین شد.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

به گزارش GizChina، امسال آنر چهار گوشی آنر ۵٠ لایت، آنر ۵٠ SE، آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو را رسماً معرفی کرد. حال، شایعاتی از تاریخ رونمایی نسل بعدی این سری گوشی‌ها منتشر شده است. به تازگی یک افشاگر گزارش‌های تأیید نشده‌ای را به اشتراک گذاشته است. با استناد به صحبت‌های این بلاگر، می‌توان دریافت که سری آنر ۶٠ قرار است در اولین روز ماه دسامبر یا همان ١٠ آذر معرفی شود. با این حال، وی اعلام کرده است که این تاریخ، کاملاً نهایی نیست. به سخن دیگر، ممکن است که تغییراتی در تاریخ رونمایی از سری Honor 60 به وجود بیاید. با این وجود، همچنان هیچ کدام از این حرف‌ها توسط آنر تأیید نشده‌اند.

از سوی دیگر، گزارشات زیادی از سری Honor 60 منتشر نشده است. با این وجود گفته می‌شود که آنر ۶٠ بر خلاف نسل قبل، مجهز به دوربین سلفی تعبیه شده در حفره نمایشگر سمت چپ است. علاوه بر این، دوربین اصلی Honor 60 متشکل از چهار دوربین مختلف خواهد بود. علاوه بر این، ما باز هم شاهد ارائه یک نسخه Pro نیز خواهیم بود. باید بگوییم که احتمالاً Honor 60 Pro دارای نمایشگری با دو لبه خمیده خواهد بود. همچنین نسخه پرو از دوربین اصلی پنج گانه بهره خواهد برد.

در ادامه این شایعات، استفاده از تراشه Snapdragon 870 برای Honor 60 ذکر شده است. همچنین به کارگیری باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۶۶ واتی در این گوشی، دور از ذهن نیست. همچنان تأکید می‌کنیم که هیچ یک از مشخصات مورد اشاره، رسمی نیستند. در همین راستا، گزارشات دیگری نیز وجود دارند که بر اساس آن‌ها، سری گوشی‌‌های Honor 60 قرار است با تراشه Snapdragon 898 روانه بازار شوند. اما با توجه به این که گفتیم تاریخ برگزاری رویداد تازه کوالکام در همان حوالی است، احتمال استفاده از Snapdragon 898 در این خانواده بسیار کم است.

 

رویداد جدید کوالکام از ٩ تا ١١ آذر ١۴٠٠ برگزار می‌شود؛ معرفی Snapdragon 898؟

 

در بخش طراحی، آنر مانند قبل از طرح‌های جوان پسند استفاده می‌کند. همچنین ویژگی‌های مخصوص گیمرها و ثبت Vlog، در این دستگاه موجود خواهد بود. برای یادآوری، دو گوشی آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو، تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G، نمایشگر دو لبه خمیده از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی و سلفی ٣٢ مگاپیکسلی را دارا هستند. شارژر آنر ۵٠ و آنر ۵٠ پرو به ترتیب توان ۶۶ و ١٠٠ واتی دارد.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی احتمالی سری Honor 60 چیست؟ آیا شما منتظر ارائه نسل جدید سری Honor 50 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، در مورد چیپست اگه بخواد مثلا توهرسه نسخه پایه، پرو و پروپلاس اسنپ870 استفاده کنه بدک نیستش ولی تو نسخه پروپلاس یکی از چیپستهای پرچمدار اسنپ888 یا 898،یا مدیاتک1200 یا 2000 که قراره رونمایی بشه استفاده کنه خیلی بهتره، حالا باید دید تا آذرماه منتظر بمونیم که چی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️