حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Honor 50 Lite رسماً معرفی شد: همان Nova 8i ولی بدون نام هواوی؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر بالأخره به بازار جهانی بازگشته است. این کمپانی، پس از استقلال یافتن از هواوی مدتی را در چین فعالیت کرد. اما بالأخره پس از مدت‌ها صبر، این کمپانی چینی با استراتژی جدید وارد بازار جهانی شده است. چینی‌ها همچنین با یک گوشی جدید برای بازار جهانی وارد شده‌اند. این گوشی، Honor 50 Lite است که در ادامه جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی Honor 50 Lite

سری Honor 50 مدتی پیش در چین معرفی شد. این سری در چین، متشکل از سه عضو با نام‌های آنر ۵٠، آنر ۵٠ SE و آنر ۵٠ پرو بود.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

اما گوشی‌های سری آنر ۵٠، همچنان تمام نشده‌اند. چرا که به گفته EqualLeaks، آنر امروز یک رویداد جهانی جدید را برگزار کرده است. در این رویداد، آنر از گوشی جدید خود با نام Honor 50 Lite پرده پرده برداری کرد. این دستگاه، یک میان رده جدید است. طراحی این گوشی بسیار آشنا است. در واقع، رنگ بندی این دستگاه، مشابه Honor X20 است. همچنین طراحی کلی آن، مشابه هواوی Nova 8i است. در کل، باید بگوییم که مشخصات این گوشی، بسیار مشابه به Nova 8i هستند. اما اجازه بدهید تا بیشتر وارد جزئیات شویم.

آنر ۵٠ لایت، مجهز به نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD است. متأسفانه رفرش ریت نمایشگر این گوشی، ۶٠ هرتز است که این یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود. حسگر تشخیص اثرانگشت آنر ۵٠ لایت، بر روی فریم آن واقع شده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این گوشی مانند Nova 8i، میزان کمی دارند و طراحی قاب جلویی بسیار جذاب است. در کنار آن، فریم این گوشی از جنس پلاستیک است. تراشه استفاده شده در Honor 50 Lite، همان Snapdragon 662 است که در Nova 8i نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. در واقع، این تراشه یک نقطه ضعف بزرگ دیگر است!

 

هواوی نوا 8i با اسنپدراگون ۶۶٢ و قیمت ٣١٣ دلاری رسماً معرفی شد

 

دوربین اصلی گوشی Honor 50 Lite، چهارگانه است و شامل سنسورهای ٢+٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. این دوربین اصلی، دارای قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو می‌باشد. همچنین دوربین سلفی این دستگاه دوگانه است و سنسور اصلی آن وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. مانند Huawei Nova 8i، این گوشی نیز یک باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی را در درون دارد. منبع تأمین انرژی این باتری، شارژر ۶۶ واتی درون جعبه است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C در این دستگاه حضور دارند.

خبر خوبی که در مورد این گوشی وجود دارد، مربوط به بخش نرم افزار است. این اولین باری است که آنر یک گوشی با سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری MagicUI 4.2 را در بازار جهانی عرضه کرده است. از سوی دیگر، خبری از محدودیت‌ها نیست و سرویس‌های موبایلی گوگل، قابل استفاده هستند! آنر ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای این گوشی در نظر گرفته است. وزن و ضخامت گوشی Honor 50 Lite، به ترتیب برابر با ١٩٢ گرم و ٨.۵ میلی متر می‌باشد. تراشه NFC نیز در این گوشی قابل دسترسی است. در نهایت، آنر قیمت ٢٩٩ یورویی را برای میان رده جدید خود منظور کرده است.

نظر شما در مورد این گوشی جدید از آنر چیست؟ فکر می‌کنید که آنر و هواوی همچنان در ارتباط باشند؟ ارزش خرید این دستگاه را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️