حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر Honor 60 و Honor 60 Pro پیش از معرفی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

سه روز دیگر یعنی چهارشنبه این هفته شاهد معرفی خانواده آنر ۶۰ خواهیم بود. به تازگی تصاویر Honor 60 و Honor 60 Pro پیش از معرفی لو رفته است. تصاویری که طراحی این محصولات را به صورت کامل ارایه می دهد.

تصاویر Honor 60

اگر بخواهیم براساس ظاهر این دستگاه ها صحبت کنیم باید گفت که در هر رده ای که از نظر سخت افزاری قرار بگیرند، رده بالا خواهند بود. یعنی اگر حتی سخت افزار میان رده داشته باشند باز هم یک میان رده پریمیوم محسوب خواهند شد.

امروز در بنچمارک مدل پایه یعنی آنر ۶۰ دیدیم که احتمال استفاده از تراشه میان رده اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس وجود دارد.

نمایشگر دولبه خمیده در هر دو دستگاه وجود دارد. با این حال مدل پرو به مانند P40 Pro یا شیائومی Mi 11 از شیشه خمیده در بالا و پایین نمایشگر هم بهره می برد تا پریمیوم تر باشد.

البته به نظر می رسد که سوراخ نمایشگر مدل پایه کمی کوچکتر از مدل پرو باشد اما حاشیه پایین مدل پرو کمتر از مدل پایه است. همچنین انداه نمایشگر مدل پرو هم بزرگتر از مدل پایه به نظر می رسد.

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو از نمای رو به رو

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو از نمای رو به رو

با توجه به عدم حضور حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه باید گفت که انتظار حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را داریم.

از نمای پشت باید گفت که این دو دستگاه تفاوت زیادی ندارند. طراحی دوربین همان زبان طراحی جدید هواوی است که خب همچنان هنوز در آنر ادامه دارد. قاب پشتی پر زرق و برقی هم که در نگ های خاص وجود دارد می تواند برای افراد خاص جذاب باشد. با این حال رنگ های ساده تر هم دارد که در تصویر پایین تر می بینید.

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو از نمای پشت

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو از نمای پشت

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو از نمای پشت

آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو از نمای پشت

از نظر طراحی لبه ها باید گفت که در لبه پایین تفاوت خاصی وجود ندارد اما در لبه بالا گویا مدل پرو یک خروجی بلندگو دوم دارد. همچنین از نظر ضخامت شاید شاهد تفاوت جزئی باشیم اما هنوز قطعی نیست.

نظر شما درباره طراحی خانواده Honor 60 چیست؟ فکر می کنید که جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، طراحی خوب و البته تا حدودی تکراری داره، تو عکسی که از نمای پشت گزاشته و کنار هم هستن اونی که براقه و رنگ آبی مانند داره واقعا قشنگه و طبق گفته این خبر خاصه، ولی ایکاش از چیپست بهتری استفاه میکرد نه نسخه پلاس چیپست سری قبل، البته خب778جی پلاس چیپ6نانو خوبی هستش، ولی حداقل تو نسخه پرو از اسنپ870یا حتی 888 استفاده میکرد عالی میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)