حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب Honor 60 SE، طراحی این گوشی را نمایش می‌دهند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

آنر روز به روز، اعضای جدیدی را به خط تولید خود اضافه می‌کند. این برند، موفق شده است تا بسیاری از کاربران از دست رفته خود را باز بیابد. آنر قبل از این، سری آنر ۶٠ را بدون نسخه اقتصادی‌تر SE، معرفی کرده بود. حال، تصاویر قاب Honor 60 SE لو رفته‌اند. در ادامه، نگاهی به این تصاویر داریم.

تصاویر لو رفته از قاب Honor 60 SE

چند روز پیش، سری Honor 60 با دو عضو جدید و برخی از امکانات جدید معرفی شد.

 

آنر ۶٠ پرو و آنر ۶٠ رسماً معرفی شدند: حاشیه کم‌تر، دوربین‌های بهتر!

 

به نقل از Gizmochina، آنر در حال توسعه دو گوشی هوشمند جدید برای بازار کشور چین است. اولین آن‌ها، گوشی Honor X30 است که در تاریخ ٢۵ آذر معرفی می‌شود. دومین گوشی نیز Honor 60 SE نام دارد. بر اساس اظهارات یک طراح معتبر، تصاویر قاب Honor 60 SE لو رفته است. به همین ترتیب، می‌توان فهمید که میان رده جدید آنر، چه طراحی را به داراست.

رندر قاب Honor 60 SE

در رندرهای قاب این گوشی، می‌توان حفره نمایشگر را برای استفاده از دوربین سلفی مشاهده کرد. از سوی دیگر، قاب پشتی این گوشی میزبان ماژول دوربین اصلی سه گانه مشابه آیفون ١٣ پرو مکس است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز بر روی فریم این گوشی واقع شده‌اند. از طرف دیگر، تصاویر منتشر شده از قاب این گوشی، حاکی از وجود میکروفون در بالای گوشی و درگاه Type-C در پایین آن هستند. شایان ذکر است که ممکن است Honor 60 SE، فاقد جک ٣.۵ میلی متری هدفون باشد.

نمایشگر این گوشی، دو لبه خمیده است. در حال حاضر، اطلاعات موثّقی در مورد مشخصات Honor 60 SE در دسترس نیست. اما حدس زده می‌شود که این دستگاه، از شارژر ۴٠ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمال دارد که این گوشی، ویژگی‌هایی مانند نمایشگر OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی را در کنار دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی ارائه دهد. در نهایت، ما برای انتشار اطلاعات دقیق‌تر، می‌بایست منتظر بمانیم.

در همین حین که شایعات Honor 60 SE منتشر می‌شوند، آنر X30 نیز به زودی به عنوان اولین گوشی جهان با Snapdragon 695 پا به عرصه وجود می‌گذارد. گفته می‌شود که ممکن است این دستگاه، مجهز به نمایشگر LCD باشد. همچنین سیستم دوربین اصلی آن، متشکل از سنسورهای ٢+٢+۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

نظر شما در مورد این تصاویر فاش شده از قاب آنر ۶٠ SE و طراحی کلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️