حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو به‌همراه مشخصات کلیدی آن‌ها فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

دو گوشی جدید کمپانی آنر با نام‌های Honor 60 و Honor 60 Pro به‌تازگی برای رزرو در JD.com و دیگر سایت‌های خرده‌فروشی چینی فهرست شده‌اند. علاوه‌بر اینکه لیست JD، رندرهای رسمی و دقیقی از این دو گوشی را نشان می‌دهد؛ اخیرا تصاویر زنده آنر ۶۰ و نسخه پرو آن نیز منتشرشده است که طراحی چشمگیر و خاص آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارد. همچنین مشخصات کلیدی این دو دستگاه نیز در فضای وب منتشر شده است.

تصاویر زنده آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو

Honor 60 و Honor 60 Pro هر دو به نمایشگرهایی با لبه خمیده مجهز هستند. با این حال، صفحه‌نمایش مدل اصلی تنها از سمت لبه‌های راست و چپ خود خمیده بوده، درحالی‌که نمایشگر مدل پرو از هر چهار طرف و مشابه پرچمدار سال گذشته هواوی، P40 Pro، خمیدگی دارد. همچنین عدم وجود اسکنر اثر انگشت جانبی یا پشتی در رندرهای این گوشی‌ها نشان می‌دهد که هر دوی آن‌ها به حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر مجهز هستند.

طبق تصاویر زنده و رندرهای رسمی، به‌نظر می‌رسد Honor 60 و Honor 60 Pro در پنل پشتی خود به قاب دوربین حلقوی‌شکل مشابه سری Honor 50 تزئین‌شده‌اند که در داخل خود، دوربین سه‌گانه را جای داده است. دکمه تنظیم صدا و کلید پاور نیز، در لبه سمت راست هر دو گوشی موجود می‌باشد.

گفته می‌شود پنل‌های AMOLED گوشی‌های Honor 60 و Honor 60 Pro از رزولوشن +FullHD پشتیبانی کرده و رفرش‌ریت آن به ۱۲۰ هرتز نیز می‌رسد. پیش از این، قدرت Honor 50 و Honor 50 Pro توسط تراشه Snapdragon 778G تأمین می‌شد، اما نسخه‌های جانشین آن‌ها احتمالاً دارای جدیدترین تراشه پرچمدار میان‌رده کوالکام و مدل ارتقایافته نسخه پشین، یعنی Snapdragon 778G Plus خواهند بود.

تصاویر زنده آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو

تصاویر زنده آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو

در زمینه عکاسی، انتظار می‌رود Honor 60 و Honor 60 Pro به دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شوند. دوربین دوم نیز احتمالا میزبان لنز اولتراواید بوده و سومین دوربین نیز، به لنز ماکرو اختصاص می‌یابد. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

درحال‌حاضر، اطلاعاتی در مورد قیمت آنر 60 و 60 پرو موجود نیست. همچنین شایعات حاکی از آنست که سری آنر 60 شامل یک گوشی کامپکت دیگر با نام احتمالی به نام Honor 60 SE نیز می‌باشد که انتظار می‌رود از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی کند. طبق اعلام قبلی آنر، سری Honor 60 قرار است به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۰ آذر در چین معرفی شوند.

دیدگاه شما پیرامون طراحی و مشخصات سری آنر ۶۰ چیست؟ به‌نظر می‌رسد شاهد ظاهری خاص و شیک از سوی آنر برای گوشی‌های آینده این شرکت هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خوبی دارن ولی پردازنده به نظرم نه، خب حداقل مدل پایه رو با اسنپ778G پلاس میداد به بازار و نسخه پرو رو با اسنپ888 یا حتی 865یا نسخه پلاسش، دیگه نسخه پرو رو،نباید بازم با 778 جی پلاس وارد بازار کنه، حیفه واقعا، دوربین هاشون خوبه حداقل نسخه پرودوربین108 داره، ولی خب ایکاش تز زوم هم پشتیبانی کنه و لرزشگیر اپتیکال حداقل تو نسخه پرو، موفق با‌شید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی