حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر ۶٠ پیش از رونمایی فاش شد: شبیه به قبل!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر تا چند روز آینده از سری Honor 60 خود به عنوان جذاب‌ترین گوشی‌هایش رونمایی می‌کند. این در حالی است که چند ماه قبل، سری Honor 50 معرفی شده بود! بنابراین، آنر زمان بین رونمایی از نسل‌های جدید را کاهش داده است. حال، مشخصات گوشی آنر ۶٠ پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. اما آن طور که انتظار می‌رفت، شاهد تغییرات خیلی زیادی نیستیم.

مشخصات آنر ۶٠ فاش شد: تراشه جدید کوالکام و باتری بزرگ‌تر!

چندی پیش، آنر اعلام کرد که سری Honor 60 در تاریخ ١٠ آذر ١۴٠٠ معرفی خواهد شد.

 

تاریخ رونمایی سری Honor 60 رسماً مشخص شد: ١٠ آذر ١۴٠٠

 

بر اساس گزارشی از EqualLeaks، آنر ۶٠ یکی از اعضای سری Honor 60 محسوب می‌شود. در واقع، ممکن است که این گوشی نسخه میانی یا پایه خانواده Honor 60 مانند نسل قبلی باشد. بیشتر ویژگی‌های این گوشی، مشابه Honor 60 Pro خواهند بود. اما به طور دقیق، Honor 60 از چه قابلیت‌ها و مختصه‌هایی بهره می‌برد؟

در شایعات، ادعا شده است که نمایشگر این گوشی از نوع OLED است و قطر ۶.۶٧ اینچی، وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی را داراست. قلب تپنده این دستگاه، تراشه ۶ نانومتری جدید کوالکام، یعنی Snapdragon 778G Plus خواهد بود. البته این پیشرفت زیادی محسوب نمی‌شود. زیرا نسل قبل این گوشی، مجهز به Snapdragon 778G بود که از نظر قدرت، تفاوت فاحشی با نسخه پلاس ندارد!

 

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

 

حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، در زیر نمایشگر جای خوش کرده است. طراحی کلی گوشی، زیباتر از قبل شده است. ماژول دوربین، طراحی شاخص‌تر و زیباتری به خود گرفته و کمی بزرگ‌تر شده است. از سوی دیگر، در قاب جلویی می‌توان نمایشگری خمیده با حاشیه‌های بسیار کم را دید. آنر ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ با ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را برای گوشی جدید خود در نظر می‌گیرد.

منبع تغذیه آنر ۶٠، باتری ۴,٨٠٠ میلی آمپر ساعتی است. در مقابل، آنر ۵٠ از باتری ۴,٣٠٠ میلی آمپر ساعتی بهره مند بود. با این وجود، شارژر همان توان ۶۶ واتی را دارد. سیستم عامل اندروید ١١، رابط کاربری MagicUI 5.0، ضخامت ٧.٩٨ میلی متری و وزن ١٧٩ گرمی، از دیگر مشخصات آنر ۶٠ به شمار می‌روند. در نهایت، این گوشی در ۴ رنگ مختلف روانه بازار می‌شود.

نظر شما در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های Honor 60 نیست؟ آیا این گوشی مورد پسند شما واقع شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️