حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویجت آب و هوای اندروید 12 پیش از عرضه رسمی منتشر خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، اندروید ۱۲، سیستم عامل، گوگل

گوگل با اندروید 12 یک تغییر اساسی در سبک طراحی رابط کاربری سیستم عامل خود اعمال کرد. بازخوردهای اولیه و بررسی‌‌های مختلف نشان می‌دهد که این زبان طراحی جدید توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب نماید. در همین زمینه، به تازگی اخباری درباره انتشار ویجت آب و هوای اندروید 12 منتشر شده است. گویا این ویجت زیبا و کاربردی قرار است پیش از عرضه رسمی، به صورت عمومی منتشر شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویجت آب و هوای اندروید 12؛ زیبا و ساده اما کاربردی

آخرین بتای منتشر شده توسط گوگل، بالاخره قرار است ویجت‌های جدید آب و هوایی مورد انتظار در اندروید 12 را ارائه دهد. این ویجت‌ها و طراحی آنان از سبک و استاندارد طراحی Material You پیروی می‌کنند. البته برای دسترسی به این موارد باید حداقل نسخه بتای 12.41 یا نسخه جدیدتری را در گوشی پیکسل خود داشته باشید. همچنین باید مطمئن شوید که در حال اجرای بتای پنجم Snow Cone اندروید 12 هستید. بدین ترتیب می‌توانید ابزارک‌های جدید آب و هوا را در صفحه اصلی گوشی خود مورد استفاده قرار دهید.

اندروید ۱۲ گوگل با سبک طراحی و حریم خصوصی کاملا جدید رسما معرفی شد

اندروید ١٢ نسخه پایدار رسماً از سوی گوگل رونمایی شد

این مورد احتمالا آخرین قطعه مفقود شده اندروید 12 است. زیرا اکنون به سرعت آماده انتشار رسمی برای همه دستگاه‌های واجد شرایط تست بتای اندروید است. همانطور که می‌دانید، طبق اعلام رسمی گوگل، سری پیکسل 6 این شرکت به زودی معرفی و عرضه خواهند شد. محصولات جدید گوگل همواره با آخرین نسخه اندروید راهی بازار خواهند شد. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که گوگل اندروید 12 را به زودی منتشر خواهد کرد.

ویجت آب و هوای اندروید 12ویجت آب و هوای اندروید 12

 

تغییرات مهم ویجت‌های اندروید 12

در هر صورت، ویجت جدید آب و هوا کاملاً منطبق با زبان طراحی Android 12 است. این ویجت درجه حرارت فعلی، حداقل و حداکثر دمای روزانه، و همچنین مکان شما را نشان می‌دهد. از سوی دیگر، این ویجت جدید دارای نمادهای زیبا و گویایی برای نمایش آب و هوا است. همچنین اعداد نمایش داده شده پر رنگ است که به سادگی ظاهر شده و قابل مشاهده هستند. رنگ بندی این ویجت از تصویر پس‌زمینه گرفته می‌شود. به عبارتی کل محیط رابط کاربری بر اساس همین استاندارد خواهد بود.

علیرغم اینکه اندروید 12، یکی از خیره‌کننده‌ترین تغییرات ظاهری در کل این سیستم عامل است، اما ویجت‌های آپدیت شده در اندروید 12 بسیار دیر منتشر شدند و در اولین بتای اندروید 12 در دسترس نبودند. وب سایت خبری phonearena می‌گوید که این مسئله بسیار مهم و ضروری است که سیستم عامل گوگل مجهز به ویجت‌هایی کاربردی و پر استفاده باشد. همانطور که احتمالا می‌دانید، ویجت‌ها از همان ابتدا که اندروید وجود داشت، حضور داشته‌اند و به نحوی، جزء لاینفک اندروید بوده‌اند. اما دقیقا بعد از تجهیز iOS 14 به ابزارک‌های کاربردی و مهم توسط اپل بود که گوگل تصمیم گرفت روی کاربردی بودن آن‌ها به شکل جدی‌تری کار کند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا از تغییرات و بهبودهای مختلفی که در اندروید 12 صورت گرفته است رضایت دارید؟ به نظر شما مسیر و سیاستی که گوگل برای اندروید 12 در پیش گرفته است، درست و منطقی است؟ به نظر شما اندروید 12 برای ارائه یک تجربه کامل به چه چیزی نیاز دارد؟ اگر تجربه استفاده از بتای اندروید 12 دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان