حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۸ در بتای REALME UI 3.0 حضور پیدا خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، ریلمی

ریلمی از جمله شرکت‌هایی مهم چینی در حوزه تولید گوشی هوشمند است که اگرچه سابقه کمتری نسبت به سایر رقبا دارد اما محصولات خوش قیمت و با طراحی مناسبی عرضه می‌کند. بنابر گزارش‌های دریافتی، ریلمی ۸ در بتای REALME UI 3.0 حضور پیدا خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ریلمی ۸ در بتای REALME UI 3.0 حضور دارد؛ یک گام رو به جلو…!

شرکت Realme چند ماه پیش برنامه بتای Realme UI 3.0 خود را شروع کرد اما هنوز هیچ بیلد و نسخه پایداری از آن منتشر نکرده است. علیرغم پیشرفت‌های آهسته، باید قبول کرد که دستگاه‌های خود را خیلی زودتر از Realme UI 2.0 به برنامه بتا اضافه می‌کند. این شرکت قبلا دستگاه‌های زیادی تحت برنامه دسترسی زود هنگام داشته و دارد و به تازگی یک دستگاه جدید دیگر نیز به این لیست اضافه می‌کند که همان ریلمی ۸ است. کسانی که دستگاه میان‌رده‌ای از سری ریلمی ۸ خریداری کرده باشند، می‌توانند آن را دانلود و تجربه کنند. برنامه بتای اندروید ۱۲ از امروز شروع می‌شود. با این حال، موارد خاصی در این انتشار اولیه وجود دارد.

رابط کاربری RealmeUI 3 بر پایه اندروید ١٢ معرفی شد + نقشه راه آپدیت

اگر کاربران ریلمی ۸ می‌خواهند در این برنامه شرکت کنند باید از وضعیت این نسخه بتا آگاه باشند. در نتیجه، این آپدیت ممکن است با اشکالاتی همراه باشد. این برند چینی به شرکت کنندگان خود توصیه کرده است قبل از ورود به برنامه بتا، از داده‌های خود بک آپ تهیه کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌گویند که ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای بسته دانلودی لازم است. در غیر این صورت، کاربران شاهد اشکالاتی در نصب خواهند بود که می‌تواند منجر به مشکلات بوت شود.

ریلمی ۸ در بتای REALME UI 3.0

برای دریافت این آپدیت، کاربران باید به بخش تنظیمات >> آدیت نرم‌افزار رفته و روی چرخ دنده در گوشه بالایی ضربه بزنید. در صفحه بعدی، نسخه آزمایشی را انتخاب کرده و اکنون آن را درخواست کنید. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، آپدیت ذکر شده از طریق OTA به دستگاه شما می‌رسد. البته، درخواست به این معنی نیست که آپدیت بلافاصله برای شما خواهد در دسترس خواهد بود. قابل ذکر است که بیلدهای مربوط به مرحله دسترسی زودهنگام فقط برای کاربران منتخب ارائه می‌شوند. هیچ راهی برای تعیین اینکه کدام یک از کاربران به عنوان کاربر منتخب، انتخاب خواهد شد وجود ندارد. بنابراین، بهترین روش برای کسانی که بی‌‌صبرانه منتظر اندروید ۱۲و Realme UI 3.0 هستند، این است که در اسرع وقت در این برنامه ثبت نام نمایند.

فقط چند کاربر برای این برنامه در REALME 8 انتخاب خواهند شد

شرکت ریلمی بازخورد کاربران را جمع‌آوری می‌کند تا روی اشکالات احتمالی که در این نسخه اولیه رویت می‌شود، کار کند. پس از رفع مشکلات، شرکت آن را به حالت Open Beta می‌برد. در این مرحله همه می‌توانند در تجربه و بررسی آن شرکت کرده و آپدیت اندروید ۱۲ را نصب کنند. پس از آن مرحله، شرکت آپدیت پایدار خود را منتشر می‌کند. باید گفت که هنوز برای ارائه آپدیت پایدار نباید منتظر بمانید. از این گذشته، ریلمی معمولا حدود سه ماه طول می‌کشد تا آپدیت‌های پایدار محصولات خود را منتشر کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به تاپیک رسمی ریلمی سر بزنید.

وب سایت خبری gizchina می‌گوید که باید منتظر ماند و دید که این برنامه بتا برای ریلمی ۸ چگونه پیش خواهد رفت. این گوشی هوشمند سال گذشته با پردازنده Helio G95 SoC ساخت مدیاتک، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۰ واتی عرضه شد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما در برنامه بتای ریلمی شرکت کرده‌اید؟ به نظر شما رابط کاربری این شرکت قابل مقایسه و قابل رقابت با سایر رقبا خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان