حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گوشی های ایسوس چه زمانی ارایه می شود؟ چه مدل هایی آپدیت می شوند؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ایسوس

شاید Asus موبایل های زیادی را معرفی نکند اما به هر حال در بازار موبایل فعال است و موبایل هایش نیاز به آپدیت دارند. اندروید ۱۲ رسما معرفی شده و کم کم اکثر شرکت های تولیدکننده گوشی اندرویدی برنامه خود برای ارایه آپدیت Android 12 را ارایه می کنند. امروز مشخص شده که آپدیت اندروید ۱۲ گوشی های ایسوس چه زمانی ارایه می شود. همچنین می دانیم که چه مدل هایی آپدیت می شوند.

آپدیت اندروید ۱۲ گوشی های ایسوس

این برند تایوانی آپدیت اندروید ۱۲ را برای گوشی های زیر ارایه خواهد کرد:

  1. ۱- Zenfone 7
  2. ۲- Zenfone 8
  3. ۳- Zenfone 8 Flip
  4. ۴- ROG Phone 3
  5. ۵- ROG Phone 5 و 5s
آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس برای گوشی های Zenfone

آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس برای گوشی های Zenfone

آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس برای گوشی های ROG Phone

آپدیت اندروید ۱۲ ایسوس برای گوشی های ROG Phone

به عنوان جدیدترین گوشی سری ذنفون، گوشی Zenfone 8 ایسوس اولین دستگاهی است که به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۲ را دریافت می‌کند و قرار است این آپدیت حوالی آذرماه (یا اوایل دی) ارایه شود. البته که جای تعجب نیست زیرا این شرکت قبلاً چند نسخه بتا اندروید ۱۲ را برای این تلفن هوشمند منتشر کرده است.

ایسوس Zenfone 8 Flip همچنین اندروید 12 پایدار را حوالی آخر آذرماه (یا اوایل دی) دریافت خواهد کرد و پس از آن ROG Phone 5 و ROG Phone 5s باید زمستان امسال آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کنند.

از سوی دیگر، ROG Phone 3 و Zenfone 7 آپدیت اندروید 12 را احتمالا حدود بهار ۱۴۰۱ دریافت خواهند کرد. البته شانسی برای ارایه در زمستان امسال هم وجود دارد.

ایسوس در یادداشت مطبوعاتی ارسال شده به رسانه ها گفت که به روز رسانی پایدار “وارث تغییرات عملکردی اصلی ارائه شده در نسخه رسمی اندروید 12” است و در عین حال ویژگی های باتری و مدیریت عملکرد ایسوس را نیز شامل می شود.

علاوه بر این، نسخه پایدار اندروید 12 برای سری Zenfone دارای ویژگی‌های مخصوص ZenUI است که «ناوبری آسان‌تر، پنل‌های کنترل ساده‌تر، افزایش دید برای کنترل بهتر و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر» را ارائه می‌دهد.

شما گوشی ایسوس دارید؟ در این لیست کوتاه حضور داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)