حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار آپدیت ColorOS 12 برای اوپو F19 PRO+ ،Reno 6Z 5G و A73 5G

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، اوپو، موبایل

اوپو از جمله شرکت‌های محبوب چینی است که گوشی‌های هوشمد خوش قیمت و با طراحی‌های زیبایی را عرضه می‌کند. اگر پیگیر اخبار بوده باشید، تا پیش از این درباره برنامه زمانی آپدیت اندروید ۱۲ محصولات این شرکت شنیده‌اید. به تازگی اخباری مبنی بر انتشار آپدیت ColorOS 12 برای گوشی‌های هوشمندی همچون اوپو F19 PRO+ ،Reno 6Z 5G و A73 5G منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

انتشار آپدیت ColorOS 12؛ سه دستگاه مهم در صف دریافت این آپدیت هستند

اندروید ۱۲ مدتی است که عرضه شده است و سازندگان گوشی‌های هوشمند می‌خواهند پوسته‌های مبتنی بر اندروید ۱۲ خود را به محصولاتی که در اولویت دریافت این آپدیت هستند، برسانند. شرکت چینی اوپو نیز در میان سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند، در تلاش است تا اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های خود عرضه نماید.

رابط کاربری ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ معرفی شد + لیست دریافت کنندگان

در این مورد لازم به ذکر است که این آپدیت جدید با ColorOS 12 برای تعدادی از گوشی‌های هوشمند این شرکت ارائه می‌شود. تا کنون، پیروی از برنامه ارائه آپدیت این شرکت سخت بوده است. از این گذشته ، چندین بار نیز تعویق و تغییر زمان به همراه داشته است. به هر حال، وقتی دستگاه‌های جدید شروع به دریافت این آپدیت کنند، اخبار آن منتشر خواهد شد. امروز نیز ColorOS 12 با اندروید ۱۲ برای گوشی‌های Oppo F19 Pro+ 5G ،Oppo Reno6 Z 5G و Oppo A73 5G عرضه خواهد شد.

سه گوشی هوشمند OPPO، به گروه دریافت این آپدیت می‌پیوندند

جالب است بدانید که Oppo این آپدیت را همزمان برای سه دستگاهی که در بخش‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند منتشر می‌کند. Oppo F19 Pro+ یک گوشی هوشمند نزدیک به رده پرچمدار است، در حالی که Oppo Reno 6Z 5G در بخش میانی رده گوشی‌های پریمیوم قرار دارد. در همین حال، اوپو A73 5G نیز در بخش میان‌رده قرار دارد، این در حالی است که یکی از بالاترین دستگاه‌های سری اوپو، همین سری A است. در ادامه باید گفت که F19 Pro+ 5G در اندونزی با نسخه C.14 فریمور آپدیت می‌شود. Reno 6 Z 5G آپدیت خود را در کامبوج، تایلند، ویتنام و امارات دریافت می‌کند. در نهایت، کاربران Oppo A73 5G در عربستان سعودی نیز از این آپدیت برخوردار خواهند شد.

انتشار آپدیت ColorOS 12

اگر صاحب هر یک از گوشی‌های هوشمند ذکر شده هستید، آپدیت مذکور باید باید به شکل OTA برای شما منتشر شود. Oppo در حال دنبال کردن یک برنامه تدریجی برای عرضه این آپدیت است. بنابراین ممکن است بلافاصله منتشر نشود. اما نگران نباشید زیرا تا چند روز دیگر، انتظار داریم این آپدیت به همه گوشی‌های هوشمند واجد شرایط برسد. می‌توانید شانس خود را برای بررسی وضعیت دریافت یا عدم دریافت این آپدیت با رفتن به بخش تنظیمات و چک کردن آپدیت‌های نرم‌افزاری در دسترس امتحان کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما برای دریافت این آپدیت و نصب آن آماده است یا خیر. Oppo هنوز تعداد زیادی گوشی هوشمند برای آپدیت به اندروید ۱۲ مبتنی بر ColorOS 12 دارد، اما انتظار می‌رود که برنامه زمانی انتشار آپدیت مذکور برای برخی از آن‌ها کمی طولانی باشد.

انتشار آپدیت ColorOS 12

به گفته gizchina، آپدیت ColorOS 12 تعداد زیادی ویژگی جدید، پیشرفت‌های امنیتی و موتور قالب‌ بندی رابط کاربری اندروید ۱۲ را که مبتنی بر رنگ پس‌زمینه تصویر دستگاه شما است به ارمغان می‌آورد. همچنین پشتیبانی از رم مجازی برای برخی از دستگاه‌ها نیز وجود دارد. برخی از گوشی‌های هوشمند با ColorOS 12 حتی با اندروید ۱۱ به عنوان نسخه اصلی عرضه می‌شوند. بنابراین، با عرضه ColorOS 12 ممکن است اندروید ۱۲ برای همه گوشی‌های هوشمند این شرکت منتشر نشود. به هر حال، ما انتظار داریم که تعداد زیادی از دستگاه‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۱ واجد شرایط برای دریافت این آپدیت مبتنی بر اندروید ۱۲ باشند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما یکی از گوشی‌های مذکور را دارید؟ آپدیت جدید ColorOS 12 را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان