در ابتدای شهریورماه، گوگل شروع به انتشار تیزری از تلفن پرچمدار آینده خود با عنوان “در پاییز ۲۰۲۱ میآید” کرد. پس از آن نیز، شاهد تبلیغات گسترده گوگل بهوسیله نصب بیلبورد در سطح شهر نیویورک و بر روی مجلهها بودیم. غول جستجو حتی از تشابه اسمی چیپست با چیپس خوراکی استفاده کرده و گوشیهای خود را به بستههای چیپس تشبیه کرد. حال، در جدیدترین این موارد و در ژاپن، اینبار گوگل بهسراغ تبلیغات جدیدی برای پیکسل ۶ خود رفته که بیان میکند پرچمداران جدید، “بهزودی” روانه بازار خواهند شد.
این تبلیغ بسیار شبیه به کلیپ افتتاحیه 30 ثانیهای “For All You Are” است که بهصورت آنلاین و در تلویزیون نمایش داده شد. تیزر جدید که در ۹ مهرماه در ژاپن پخش شد، با گفتن اینکه تلفنهای هوشمند امروزی چقدر شبیه به یکدیگر هستند، شروع میشود. پیکسل 6 اما، بهعنوان شکننده این رویه معرفی شده و اولین تصویر از آن در این تبلیغات، دو ویجت موسیقی را نشان میدهد.
در ادامه، ما یک ویجت X شکل را در صفحه اصلی میبینیم که متفاوت ازآنچه در Google Keep و Drive داریم، چرخیده و برای کنترلهای موسیقی استفاده میشود، درحالیکه دکمه توقف آن در پایین بوده و نام آهنگساز/هنرمند نیز در بالا استفاده میشود. مشخص نیست دکمه مرکزی چه وظیفهای برعهده دارد. در همین حال، ویجت دیگر معمولیتر است، اما بهنظر میآید که واقعی نیست، زیرا کنترلها بسیار کوچک بوده و قابلاستفاده نیستند.
این موارد با آنچه در YouTube Music وجود دارد، متفاوت است. با این حال، با یک نگاه اجمالی به بازطراحی محتملتر ویجت Now Playing، میتوان به تفاوتهای کنترلهای Play و “Like” آن پی برد.
ویجتهای دیگر نشان داده شده برای آبوهوا، عکسها، مکالمات و ساعت است. مورد دوم برخلاف آنچه امروز در Google Clock وجود دارد، روز/تاریخ را مشخص میکند.
گوگل با نشان دادن تراشه Tensor و قاب عریض دوربین عقب، تیزر خود را به پایان میرساند. در انتها نیز، با عبارت “بهزودی” برای عرضه آن، به پایان میرسد و آخرین شایعات ورود به بازار آن، مربوط به اواسط اکتبر و قبل از پایان ماه جاری ميباشد.
چرا دوربین پیکسل ۶ و سنسور GN1 بکار رفته در آن میتواند هیجانانگیزترین اتفاق موبایلی امسال باشد؟
نظر شما راجعبه تیزر تبلیغاتی جدید گوگل که در ژاپن بهنمایش درآمده است چیست؟ مشخصات، طراحی و ظاهر رابط کاربری جدید اندروید ۱۲ در پیکسلها را چگونه ارزیابی میکنید؟