حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات مجله پیکسل ۶ به دوربین‌ها، تشخیص صدا بهتر و سایر ویژگی‌های گوشی گوگل اشاره می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

چندی پیش کمپین بازاریابی گوگل برای پرچمداران آینده خود به‌صورت آنلاین آغاز شد و در ادامه نیز، به تبلیغات در تلویزیون و بیلبوردها گسترش یافت. اکنون اما، تبلیغات جدید پیکسل ۶ در داخل یک مجله، تقریباً همان ویژگی‌های برجسته‌شده توسط گوگل به‌همراه شمار دیگری از قابلیت‌های آینده این گوشی‌ها را مورد اشاره قرار می‌دهد.

تبلیغات مجله پیکسل ۶

همانطور که Rich Brome در توییتر برای اولین بار مشاهده کرده، این آگهی در آخرین شماره (۲۷ سپتامبر) مجله The New Yorker، ظاهر شده است. این تصاویر که توسط David Urbanke عکس‌برداری شده، Pixel 6 و Pixel 6 Pro را در تمامی رنگ‌های خود نشان می‌دهد که پیش‌تر نیز در بیلبوردها، پوسترها و سایر رسانه‌های تبلیغاتی دیده بودیم.

مورد بعدی همان “اگر تلفن‌های هوشمند فقط هوشمند نبودند؟” به‌عنوان شعار اصلی گوگل برای تمامی تبلیغات‌های خود پیرامون سری پیکسل ۶ می‌باشد. این پیام اصلی را که گوگل با Pixel 6 در نظر دارد، بازگو می‌کند؛ با این حال، عناوین بیان شده گوگل در تبلیغات مجله پیکسل ۶، طولانی‌تر بوده و به چندین دسته تقسیم‌بندی می‌شود. به‌عنوان مثال، “شهودی” شامل مواردی از گوگل است که این شرکت می‌خواهد سخت‌افزار و خدمات آنها مفید/هوشمند باشد. همچنین “ادراک” نیز می‌تواند اشاره‌ای به محاسبات و نحوه استفاده شما از تلفن همراه با ویژگی‌هایی مانند تشخیص کلمات درحال پخش باشد.

 اگر آن‌ها شهودی‌تر بودند چه؟

 اگر آن‌ها ادراک بیشتری داشتند چه؟

سه خط بعدی به Material You و Dynamic Color اشاره می‌کند که اجازه شخصی‌سازی بیشتری را داده و تجربه‌ای فراهم می‌کند که برای هر کاربر منحصربه‌فرد است:

 شخصی‌تر؟

 اگر تلفن شما، شخصیتتان را تشخیص دهد چطور؟

تشخیص می‌دهد که همه ما متفاوت هستیم و به‌طور متفاوت با ما رفتار می‌کند؟

تبلیغات مجله پیکسل ۶

تبلیغات مجله پیکسل ۶

موارد بیان‌شده در قسمت میانی این آگهی، مانند تیزر 30 ثانیه‌ای پیشین این دستگاه، به‌طور خاص به آنچه Pixel 6 قادر به انجام آن است، اشاره می‌کند. گوگل اطلاعات خاصی را در مورد مشخصات گوشی خود ارائه نمی‌دهد، اما همین‌ها نیز به‌عنوان قابلیت‌های واقعی به‌جای موارد مورد انتظار برای آنان بیان می‌شوند.

به‌این‌ترتیب، تشخیص صدا و گفتار به متن می‌تواند ارتقا یابد و برای همه در سراسر جهان بهتر کار کند. به‌علاوه که ما از ویژگی ترجمه “سریع‌تر و دقیق‌تر” مطلع هستیم که از تراشه Tensor هنگام تماشای فیلم استفاده می‌کند. خط سوم فقط می‌تواند به ویژگی موجود Adaptive Battery اشاره کند، درحالی‌که Google در I/O پیش‌نمایشی را نشان داد که چگونه می‌خواهد Pixel را برای همه “دقیق‌تر و جامع‌تر” کند.

چه می‌شود اگر تلفن شما لهجه‌تان را درک کند؟

ده‌ها زبان را به‌صورت روان صحبت کند؟

آیا می‌دانید برای برنامه‌هایی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کنید؟

و آیا می‌توان هر رنگ پوست را با دقت و زیبایی ثبت کرد؟

پایان تبلیغ مشابه آگهی اصلی است:

چه می‌شود اگر تلفن شما

بیاموزد

تطبیق بپذیرد

تکامل یابد

و بازتابی از تو شود؟

Google Pixel 6.

گوشی‌ای که با شما سازگار است.

پیکسل ۶ اولین پاسخ واقعی گوگل به آیفون اپل است

نظر شما راجع‌به اعلانیه‌های تبلیغاتی گوگل پیرامون پرچمداران آینده پیکسل ۶ خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی