حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیلبورد تبلیغاتی سری پیکسل ۶ گوگل در سطح شهر نیویورک را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

روز پنجشنبه، کمپانی گوگل کمپین تبلیغاتی جدیدی پیرامون گوشی‌های پرچمدار آینده خود راه انداخته که در آن بیلبورد پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نشان داده شده‌اند و به‌طور غیرمستقیم بیان می‌کند که چگونه طراحی آنها، به‌ویژه نمایشگر دو مدل، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند.

بیلبورد تبلیغاتی سری پیکسل ۶ گوگل

جدیدترین بیلبوردهای تبلیغاتی که عکس‌های آن توسط David Urbanke ثبت شده‌اند، گوشی‌ها را تقریباً در تمامی رنگ‌ها به‌غیر از نسخه مشکی نشان می‌دهد. قسمت جالب ماجرا اینجاست که گوگل این دستگاه‌ها را به‌صورت جداگانه و نه به‌عنوان بخشی از یک خانواده بازاریابی کرده است. در همین حال، هر بیلبورد ویژگی متفاوتی را در گوشه سمت راست بالای تلفن تبلیغ می‌کند که عموما شامل: Google Lens ،Maps ،Chat و Camera هستند.

بیلبورد تبلیغاتی سری پیکسل ۶ گوگل

بیلبورد تبلیغاتی سری پیکسل ۶ گوگل

این عکس‌های کنار هم به شما نشان می‌دهد که چگونه نمایشگر 6.7 اینچی Pixel 6 Pro در لبه‌ها خم شده است درحالی‌که صفحه‌نمایش Pixel 6 تخت بوده و از حاشیه‌های ضخیم‌تری برخوردار است که تفاوتشان کاملا به‌چشم می‌آید.

تفاوت در طراحی این دو گوشی در همین مورد خلاصه نشده و در قسمت‌های دیگر نیز شاهد دو فرمول مختلف هستیم؛ جایی‌که پیکسل ۶ دارای فریم مات مشکی بوده و در مقایسه، نسخه Pro دارای یک قاب آلومینیومی (مشکی، نقره‌ای یا طلایی) است که به تشخیص نمایشگر از بدنه، به‌ویژه در قسمت بالا و پایینی گوشی کمک می‌کند.

بیلبورد تبلیغاتی سری پیکسل ۶ گوگل

بیلبورد تبلیغاتی سری پیکسل ۶ گوگل

به‌طور کلی، تفاوت‌ها جزئی هستند، اما باز هم حس کالای لوکس را در نسخه پرو و بزرگتر القا می‌کنند. درحالی‌که پیکسل اصلی و پیکسل 4 از نظر طراحی در انواع معمولی و XL یکسان بودند، Pixel 2 و 3 تفاوت‌های فاحشی در نسخه‌های بزرگتر و کوچکتر خود با یکدیگر داشتند. با این حال، گوگل Pixel 6 و Pixel 6 Pro را به‌عنوان دستگاه مشابهی که مشخصات (لنزهای دوربین، رفرش ریت و سایر موارد) متفاوت از یکدیگر دارند، تبلیغ نمی‌کند.

گوگل تیزر پیکسل ۶ را با تمرکز بر روی تراشه Tensor و طراحی Material You منتشر کرد

نظر شما راجع‌به بیلبوردهای تبلیغاتی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو و تفاوت در طراحی این دو گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

حس خوبی به این سری دارم 🌷

mehpsa

گوشی ساده و خوب و خوش قیمتی هست که اگر طبق شایعات با پشتیبانی پنج ساله ارائه بشه. همه چی تمومه

BeFair

فاز گوگل هم عجیبه ها
داداش معرفی کن بره دیگه، چیه این برزخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی