حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس حتی می‌تواند از میزان اعلام شده توسط اپل نیز فراتر رود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، عمر باتری

با گذشت چندین روز از موعد عرضه جدیدترین گوشی‌های اپل برای سال ۲۰۲۱، اطلاعات و مشخصات اعلام شده بیشتری از سری آیفون ۱۳ به‌بیرون راه یافته است. از نوع سنسورهای دوربین آنها گرفته، تا میزان تعمیرپذیری، تست‌های مقاومت و کیفیت دوربین و نمایشگر. به‌تازگی اما، تست‌های صورت‌گرفته از باتری آیفون‌ها و سرعت شارژ آنان منتشر شده است که در آنها ادعا می‌شود، آیفون ۱۳ پرو مکس از نسل پیشین خود یعنی آیفون ۱۲ پرو مکس نیز سریعتر شارژ شده و حتی می‌تواند از میزان رسمی اعلام‌شده توسط اپل نیز فراتر رود!

سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس

کانال یوتیوبی ChargerLAB، اخیرا و طی تست‌های صورت گرفته، ادعا کرده است که iPhone 13 Pro Max جدید می‌تواند سریعتر از iPhone 12 Pro Max سال گذشته شارژ شود.

طبق ویدئویی که در صفحه این کانال منتشر شده است، هنگام استفاده از شارژرهای مختلف 30 واتی یا حتی بالاتر برای آیفون 13 پرو مکس، این گوشی توانایی شارژ سریع تا 27 وات را نیز دارا می‌باشد.

در طول ویدئو، ChargerLab نشان می‌دهد که آیفون جدیدتر نمی‌تواند همیشه 27 وات قدرت را تحمل کند، اگرچه منصفانه است که می‌توان گفت کمی سریعتر از نسخه قبلی خود، آیفون 12 پرو مکس، شارژ می‌شود که حداکثر توان آن تا 22 وات است.

سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس

سرعت شارژ آیفون ۱۳ پرو مکس

اپل پیش‌تر در اعلامیه رسمی خود بیان کرده بود که تمامی آیفون‌ها را می‌توان با 50 درصد باتری در مدت 30 دقیقه سریع شارژ کرد. پس از آن، شارژ کامل این دستگاه‌ها تا یک ساعت به‌طول می‌انجامد.

ازآنجاکه آزمایش ChargerLAB تنها با iPhone 13 Pro Max انجام شده، مشخص نیست که آیا تمامی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ می‌توانند تا 27 وات شارژ شوند یا خیر.

این دومین سالی است که اپل آداپتور شارژر را درون جعبه آیفون قرار نداده است، اما همچنان می‌توانید یک آداپتور برق 30 وات USB-C با قیمت 49 دلار تهیه کنید که مک بوک ایر را نیز شارژ می‌کند. درغیر این‌صورت، اپل آداپتور برق 20 واتی خود را برای iPhone و iPad توصیه می‌کند که 19 دلار هزینه دارد. فراموش نکنید که برای کار با آداپتور جدید، باید از کابل USB-C to Lightning که همراه آیفون است، استفاده کنید.

باگ های متعدد آیفون ۱۳ سرانجام توسط اپل نیز تایید شدند

نظر شما راجع‌به سرعت شارژ تا حداکثر میزان ۲۷ وات (درصورت استفاده از آداپتور ۳۰ وات) آیفون ۱۳ پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faez

برام مهم نیست الان یه عده احمق میان میگن دیر اضافه کرده …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی