حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۳ پرو مکس عنوان بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند دیسپلی میت را کسب کرد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، نمایشگر

شاید عجیب نباشد که به نمایشگر جدید ProMotion آیفون ۱۳ پرو مکس، «جایزه بهترین نمایشگر تلفن هوشمند» DisplayMate تعلق گرفته است. این جایزه بر اساس ترکیبی از آزمایشات و اندازه‌گیری‌ها انجام می‌شود که همه آنها منجر به این شده که رده‌بالاترین آیفون اپل، دارای نمایشگر گوشی هوشمند “درجه‌یک” با رتبه عملکردی +A باشد.

بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

اگر تیتر مطلب به‌چشم شما آشنا آمد، به این دلیل است که iPhone 12 Pro Max سال گذشته نیز موفق شده بود این عنوان را دریافت کند. با این حال، نمایشگر آیفون 13 پرو مکس حتی بهتر از آن نیز می‌باشد، بنابراین تعجب‌آور نیست که بدانید این دستگاه، بهترین صفحه‌نمایش موجود در گوشی‌های موبایل را داراست.

مشخصات نمایشگر OLED آیفون 13 پرو مکس شامل فناوری ProMotion با رفرش‌ریت تطبیق‌پذیر تا 120 هرتز، HDR ،True Tone، رنگ گسترده، Haptic Touch، نسبت کنتراست 2،000،000:1، حداکثر روشنایی 1000 نیت (معمولی)، 1200 نیت حداکثر روشنایی (HDR) و موارد دیگر است. اندازه آن نیز 6.7 اینچ بوده و دارای رزولوشن 1284×2778 پیکسل و تراکم پیکسلی 458 PPI می‌باشد.

بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

خلاصه نتیجه آزمایشات DisplayMate در مورد پنل iPhone 13 Pro Max به‌شرح زیر است:

بر اساس آزمایشات و تست‌های آزمایشگاهی ما، آیفون ۱۳ پرو مکس دارای یک صفحه‌نمایش بسیار عالی و درجه‌یک در سطح جهانی و با دقت بسیار بالا به‌همراه عملکرد کالیبراسیون کامل در حد متن یک کتاب بوده که ازنظر بصری کاملا غیرقابل‌تشخیص است. آیفون ۱۳ پرو مکس جایزه DisplayMate Best Smartphone Display Award را دریافت می‌کند و بالاترین درجه عملکرد +DisplayMate A و تنظیم یا تطبیق 12 رکورد عملکردی نمایشگر گوشی‌های هوشمند شامل 6 مورد را که ازنظر بصری غیرقابل‌تشخیص هستند، داراست.

آیفون 13 پرو مکس به مجموعه برترین نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند می‌پیوندد که همگی دقت و عملکرد کالیبراسیون کامل و متناسب با کتاب را که ازنظر بصری غیرقابل‌تشخیص است ارائه می‌دهند، بنابراین همه آنها جوایز برتر DisplayMate بهترین نمایشگر تلفن هوشمند را دریافت و حفظ کرده‌اند. همه دارای نمایشگرهای فوق‌العاده پیشرفته هستند، هرکدام در برخی از رده‌های عملکرد نمایش بهتر هستند، اما هیچ‌کدام در همه رده‌های عملکردی نمایشگر بهترین نیستند. توجه داشته باشید که تفاوت‌های عملکردی عددی اندازه‌گیری شده که ازنظر بصری قابل‌تشخیص نیستند، معادل می‌باشند.

بررسی کامل صفحه‌نمایش آیفون 13 پرو مکس را می‌توانید از وب‌سایت DisplayMate مطالعه فرمایید.

آیا اپل در مورد رفرش ریت متغیر آیفون ١٣ پرو مکس به کاربران دروغ گفته است؟

نظر شما پیرامون کسب عنوان بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند برای بهترین گوشی اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اینم که هیچ کس رو نمیرنجونه به همه یه a+ میده میره 😜🤣

mostafa3

فقط دو تا برند رو بررسی میکنه سامسونگ و اپل
اگر اول نشی دومی ۱۰۰,٪

Farcry

نه برند های دیگه مثل شیائومی و وان پلاس و حتی گوگل هم بررسی کرده
بررسی Mi 11 شیائومی توسط دسپلی میت
https://toranji.ir/2020/12/28/امتیاز-دیسپلی-میت-نمایشگر-شیائومی-mi-11-اع/
بررسی وان پلاس ۸ پرو توسط دسپلی میت
https://toranji.ir/2020/04/02/امتیاز-a-دیسپلی-میت-برای-نمایشگر-وان-پل/
بررسی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال توسط دسپلی میت
https://toranji.ir/2019/10/17/نمایشگر-پیکسل-۴-ایکس-ال-در-دیسپلی-میت-ام/

نیما عرفانی

فقط صفحه نمایش های اولد/امولدی که ساخت سامسونگه و لاغیر.

نیما عرفانی

در واقع دیسپلی میت صفحه نمایش های موبایلی از نوع اولد/امولدی که ساخت سونی ، الجی ، شارپ ، TCL ، BOE ، China star ، Visionox و تیانما باشه رو به خودش زحمت نمیده بررسی کنه . نمونه ی بارزش اکسپریا وان ، وان مارک ۲ و وان مارک ۳ هست.
آخرین باری که دیدم به جز دیسپلی های سامسونگ هم بررسی کرده برمیگرده به زمان نمایشگر LED-backlit IPS LCD آیفون های سابق که مشترکاً ساخت سامسونگ ، الجی ، ژاپن دیسپلی(JDI) و شارپ بود… البته اون وسط مسطا باز بعید نیست فقط نمونه های ساخت سامسونگ رو بررسی کرده باشه…

parsa1234

حس میکنم واقعا سامسونگ در مقابل برند های دیگه کم اورده

parsa1234

سامسونگ شکست خورد 🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی