حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و مدل Pro Max اپل را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، مقاومت

امروز صبح بود که تصویر iPhone 13 Pro شکسته را برای اولین بار با هم در ترنجی دیدیم. اپل در مراسم معرفی آیفون ۱۳ چیزی درباره افزایش مقاومت محصولات جدید خود نگفت. این یعنی حداقل باید انتظار مقاومت آیفون ۱۲ را از محصولات جدید هم داشته باشیم. این محصولات با پوشش سرامیک شیلد قطعا عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشتند که با اعتماد به نفس بالایی می توان گفت مقاوم تر از اکثر موبایل های پرچمدار هم رده خود است. آیا iPhone 13 Pro هم همین تجربه را تکرار می کند؟ برای پاسخ به آن باید تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و مدل Pro Max اپل را تماشا کنیم!

تست سقوط آیفون ۱۳ پرو

این تست توسط کانال یوتیوب EveryThingApplePro انجام شده است. معمولا این کانال خیلی ساده دستگاه ها را تست می کند و مثل تست PhoneBuff به سیستم کردن آن نپرداخته است. هر کدام از این تست ها خوبی خود را دارند. حتما و به محض انتشار تست سقوط PhoneBuff آن را هم برای شما پوشش خواهیم داد. با ین حال ویدیو EverythingApplePro قابل توجه است، چون وقتی گوشی از دست ما می افتد، در شرایط بسیار متنوعی به زمین برخورد می کند و نمی توان صرفا برخی زوایا را بررسی کرد.

خب، آماده اید؟ ابتدا باید بگویم که اگر ناراحتی قلبی دارید این ویدیو را نبینید اما اگر هم دارید باز هم ببینید، هیجان دارد!

 

 

همانطور که دیدید، متاسفانه آیفون ۱۳ پرو در این تست نتوانست به خوبی آیفون ۱۳ پرو مکس ظاهر شود. حتی هر دوی آن ها شاید نتوانستند به خوبی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو ظاهر شوند. دلیل را می توان در وزن بیشتر خانواده آیفون ۱۳ هم دید.

شکستن قاب پشتی iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max در تست سقوط کانال یوتیوب EverythingApplePro و پس از سقوط های متعدد

شکستن قاب پشتی iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max در تست سقوط کانال یوتیوب EverythingApplePro و پس از سقوط های متعدد

اینجا دیدیم که iPhone 13 Pro ابتدا از بخش نمایشگر آسیب دید و سپس قاب پشتی آن شکست. درباره آیفون ۱۳ پرو مکس هم همینطور بود اما در سقوط های بعدی این اتفاق افتاد. جالب اینکه اگر بخواهیم فقط به فاکتور وزن تکیه کنیم، مدل مکس با ۲۴۰ گرم وزن خود می تواند در نقش یک دمبل سبک برای ورزش های پرفشار به شمار برود!

همچنین جالب است که پس از چندین سقوط واقعا سنگین که شاید در زندگی واقعی کم پیش بیایند، فرم کلی بدنه iPhone 13 کمی بهم می ریزد و خمیدگی کمی در آن دیده می شود. همانطور که گفتیم شاید در روزمره چنین اتفاقی نیفتد. همانطور که دیدیم فریم استیل ضدزنگ این آیفون های اپل مانند مدل های پرو آیفون ۱۲ مقاومت مثال زدنی دارد.

به هر صورت باز هم به وضوح می توانیم ببینیم که مدل های پرو iPhone 13 توانسته اند در مقابل سقوط به خوبی مقاومت کنند اما بر اساس این ویدیو، شاید نتوان به آن ها عنوان مقاوم ترین آیفون های ساخته شده را داد.

رنگ بندی و قیمت خانواده آیفون ۱۳ اپل با قیمت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ پس از ارایه iPhone 13

تصویر iPhone 13 Pro شکسته شده را برای اولین بار ببینید!

نظر شما چیست؟ مقاومت بدنه موبایل در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

مقایسه شارژدهی آیفون ۱۳ پرو‌مکس و اس ۲۱ الترا و می ۱۱ الترا و وان پلاس ۹ پرو و آیفون ۱۲ پرو‌مکس
(به جز آیفون ۱۲ پرو‌مکس همه گوشی ها روی ۱۲۰ هرتز تنظیم شدن و رزولوشن هم توی اس ۲۱ الترا روی مثل بقیه روی فول اج دی تنظیم شده)
فعلا توی تست های یوتوب آیفون ۱۳ پرو مکس در زمینه باتری خیلی خوب ظاهر شده.توی این تست هم نسبت به بقیه شارژدهی بیشتری داشت
البته باید منتظر تست های GAMARENA و تست های جامع تر دیگه هم موند

Farcry

Gsmarena
A و S توی کیبورد کنار هم هستن اشتباه تایپ میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)