حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ پرو تا ماه اکتبر روانه بازار نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

کمپانی اپل اوایل دیروز پیش‌فروش هر چهار مدل گوشی‌های آیفون ۱۳ را از طریق وب‌سایت رسمی خود و برنامه Apple Store آغاز کرد. با این حال، این‌طور به‌نظر می‌رسد که زمان تحویل تخمینی برای نسخه پرو آیفون ۱۳ با فضای ذخیره‌سازی جدید ۱ ترابایتی در ایالات‌متحده و سایر کشورها، با حدود یک‌ماه تأخیر در عرضه، در ماه اکتبر به‌دست مشتریان خواهد رسید.

تاخیر در عرضه نسخه ۱ ترابایت آیفون ۱۳ پرو

به نقل از وب‌سایت macrumors، گوشی‌های iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max با حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس هستند که بزرگترین ظرفیت حافظه داخلی از زمان اولین آیفون تاکنون و درمجموع بیشترین ظرفیت در یک گوشی هوشمند نیز محسوب می‌شود. با این وجود، این گزینه ذخیره‌سازی ارزان نیست، چراکه به‌عنوان مثال قیمت نسخه 1 ترابایتی برای آیفون ۱۳ پرو مکس در ایالات‌متحده به 1599 دلار می‌رسد. البته گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی نیز در دسترس هستند و همه آنها نیز برای روز ۲۴ سپتامبر، یعنی تاریخ عرضه رسمی این دستگاه‌ها، موجود خواهند بود.

مدل‌های استاندارد iPhone 13 و iPhone 13 mini نیز با 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس می‌باشند، اما در اینجا گزینه 1 ترابایتی برای این دستگاه‌ها وجود ندارد.

تاخیر در عرضه نسخه ۱ ترابایت آیفون ۱۳ پرو

تاخیر در عرضه نسخه ۱ ترابایت آیفون ۱۳ پرو

ویژگی‌های کلیدی در سری آیفون 13 شامل تراشه سریعتر A15 Bionic، دوربین بهبودیافته با سنسورهای کاملا جدید در نسخه پرو، عمر بیشتر باتری و ناچ کوچکتر است. دو مدل Pro همچنین دارای صفحه‌نمایش ProMotion با رفرش ریت متغیر تا 120 هرتز می‌باشند. هر چهار مدل آیفون 13 از جمعه 24 سپتامبر، در فروشگاه‌ها عرضه شده و بدست مشتریان می‌رسد.

بروزرسانی: به‌نظر می‌رسد پس از گزارش اولیه از تاخیر در عرضه نسخه 1 ترابایت آیفون ۱۳ پرو، برخی دیگر از مدل‌های آیفون ۱۳ با سایر گزینه‌های حافظه داخلی و رنگ‌های خاص نیز با تاخیر و در ماه اکتبر روانه بازار خواهند شد.

امتیاز AnTuTu آیفون ١٣ پرو را در مقایسه با آیفون ١٢ پرو ببینید: پیشرفت اساسی!

نظر شما راجع‌به عرضه دیرهنگام نسخه ۱ ترابایتی و احتمالا سایر نسخه‌های دیگر و یا رنگ‌های خاص تا یک ماه آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی