حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری سری آیفون ١٣ توسط اپل به صورت رسمی اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون

آیفون‌های جدید از راه رسیدند. اما اپل مانند همیشه در مراسم از ظرفیت باتری این گوشی‌ها صحبت نکرد. پس از برگزاری مراسم، بالأخره ظرفیت باتری سری آیفون ١٣ از سوی اپل اعلام شده است. در ادامه، نگاهی به ظرفیت باتری نسخه‌های مختلف این سری داریم.

ظرفیت باتری سری آیفون ١٣ اعلام شد: بیشتر از نسل قبل

گوشی پرچمدار و شاخص سری آیفون ١٣، یعنی آیفون ١٣ پرو مکس از بزرگ‌ترین باتری سری آیفون ١٣ برخوردار است. GizChina در این مورد می‌گوید که یکی از جنبه‌های آیفون که اول هیچگاه از آن در مراسم رونمایی صحبت به میان نمی‌آورد، بخش باتری است. این مورد، همیشه صادق بوده است. بنابراین، ما همواره مجبور بوده‌ایم تا یک منبع معتبر در مورد این موضوع صحبت کند. همچنین از افزایش ضخامت گوشی‌های سری آیفون ١٣، افزایش ظرفیت باتری مشهود است. از سوی دیگر، این افزایش ضخامت نشان می‌دهد که قاب گوشی‌های خانواده آیفون ١٢ برای استفاده در سری آیفون ١٣ بی فایده هستند. با این حال، خبر خوب این است که ظرفیت باتری سری آیفون ١٣ مشخص شده است.

به طور کلی، عمر باتری آیفون ١٣ پرو مکس از نسل قبل، حدود ١.۵ ساعت بهتر شده است. این میزان در مورد آیفون ١٣ پرو و نسل قبل آن، در حدود ٢.۵ ساعت است. بدیهی است که با مرتبط سازی این موارد، نمی‌توان از افزایش ظرفیت باتری سری آیفون ١۳ اطمینان حاصل کرد. در واقع، مشکل همین است. اما در این بین، ظرفیت باتری سری آیفون ١٣ توسط اپل به صورت رسمی ذکر شده است. این اطلاعات، در سند جدید اپل در یکی از واحد‌های حمل و نقل مواد شیمیایی آمریکا ذکر شده است. ظرفیت باتری این سری، با واحد وات ساعت اعلام شده است. شما می‌توانید ظرفیت باتری اعلام شده از هر گوشی را مشاهده کنید:

– آیفون ١٣ مینی: ظرفیت ٩.۵٧ وات ساعتی؛ افزایش ١١ درصدی نسبت به قبل

– آیفون ١٣: ظرفیت ١٢.۴١ وات ساعتی؛ افزایش ١۵ درصدی نسبت به قبل

– آیفون ١٣ پرو: ظرفیت ١١.٩٧ وات ساعتی؛ افزایش ١١ درصدی نسبت به قبل

– آیفون ١٣ پرو مکس: ظرفیت ١۶.٧۵ وات ساعتی؛ افزایش ١٨ درصدی نسبت به قبل

متأسفانه ظرفیت اعلام شده، بر حسب میلی آمپر ساعت نیست. بنابراین، اغلب کاربران ممکن است متوجه ظرفیت دقیق این باتری‌ها نشوند. بنابراین، ما برای شما این واحد را به میلی آمپر ساعت تبدیل کرده‌ایم تا بتوانید بهتر ظرفیت باتری سری آیفون ١٣ را درک کنید:

– آیفون ١٣ مینی: تقریباً ٢,۵٠٠ میلی آمپر ساعت

– آیفون ١٣: تقریباً ٣,٢۶۵ میلی آمپر ساعت

– آیفون ١٣ پرو: تقریباً ٣,١۵٠ میلی آمپر ساعت

– آیفون ١٣ پرو مکس: تقریباً ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعت

همچنین در ادامه این اسناد، جزئیاتی از باتری‌های موجود در این سری ذکر شده است. باتری موجود در آیفون ١٣ مینی و آیفون ١٣، مستطیلی است. اما در آیفون ١٣ پرو و آیفون ١٣ پرو مکس، این باتری L شکل می‌باشد.

نظر شما در مورد این ظرفیت باتری چیست؟ آیا افزایش ظرفیت این باتری‌ها کافی بوده است؟ فکر می‌کنید عمر باتری این سری در واقعیت چه قدر بهتر شده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

ظرفیت 13 پرو مکس نزدیک 800 میلی آمپر نسبت به 3650 آیفون 12 پرو مکس بالاتر رفته
با توجه به صفحه LTPO که داره و پردازنده و سیستم عامل بهینه احتمال بالا رکورد شارژدهی آیفون 11 پرو مکس رو میتونه بزنه
آیفون 11 پرو مکس با باتری 3900 زمان خودش یعنی سال 2019 و 2020 طبق ریز امتیازات جی اس ام آرنا و مقایسه های یوتوب بهترین شارژدهی رو در مقایسه با پرچمدار های اندرویدی اون سال داشت

آیفون ۱۳ مینی انصافا خیلی خوب رشد باتری داشته
پرومکسم که ماشالله زیاده
با این کار گوشی تا سه روز دووم میاره

جان؟! 😅 یعنی تو به اسکرین باتری دو روزه و سه روزه اعتقاد داری 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️