حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X70 Pro Plus با تمرکز بر دوربین و Snapdragon 888 Plus معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 14 دیدگاه | اخبار، ویوو

اگر به یاد داشته باشید، همین امسال بود که سری Vivo X60 معرفی شد. این سری از گوشی‌های ویوو، مانند نسل‌های قبلی متمرکز در بخش دوربین بودند. اما ویوو در کم‌تر از یک سال، نسل جدید پرچمداران خود را معرفی کرده است. گل سرسبد این پرچمداران، ویوو X70 Pro Plus است که در ادامه نگاهی به جزئیات آن داریم.

مشخصات فنی و قیمت ویوو X70 Pro Plus

سال گذشته، ویوو رسماً از سری Vivo X60 خود رونمایی کرد. ویوو ایکس ۶٠ پرو پلاس نیز با تراشه Snapdragon 888 و تمرکز در بخش دوربین معرفی شد.

 

ویوو X60 Pro Plus رسما معرفی شد

 

به گزارش EqualLeaks اما ویوو امروز رسماً یک مراسم پر سر و صدا را برگزار کرد. این مراسم بزرگ، حول محور رونمایی از سری ویوو ایکس ٧٠ بوده است. گفتنی است که این سری، متشکل از سه عضو مختلف است. اما ما قصد داریم تا در این مطلب، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت پرچمدار این سری، یعنی ویوو X70 Pro Plus داشته باشیم. مانند نسل قبل این گوشی، یک پرچمدار تمام عیار را شاهد هستیم.

نمایشگر ویوو X70 Pro Plus

ابتدا از بخش نمایشگر آغاز می‌کنیم. ویوو ایکس ۷٠ پرو پلاس، دارای نمایشگر ۶.۷٨ اینچی از نوع AMOLED E5 ساخت سامسونگ است. این نمایشگر، مجهز به فناوری LTPO است و رفرش ریت آن به طور خودکار از ١ تا ١٢٠ هرتز تنظیم می‌شود. در نتیجه، مصرف انرژی کاهش می‌یابد. وضوح این نمایشگر، ۳,٢٢٠×١,۴۴٠ است که فوق العاده است. از سوی دیگر، ویوو می‌گوید که بیشینه نوری این نمایشگر به ١,۵٠٠ نیت نیز می‌رسد. نمایشگر ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس، قابلیت نمایشگر بیش از ١ میلیارد رنگ را دارد. برخورداری از دو لبه خمیده، نرخ حساسیت لمسی ٣٠٠ هرتزی، کنتراست ٨,٠٠٠,٠٠٠:١ و دقت رنگ Delta E 0.45، از دیگر مشخصات نمایشگر این گوشی پرچمدار است.

رنگ بندی ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس

رنگ بندی ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس

کمی به طراحی این گوشی می‌پردازیم. در قاب پشتی، از ماژول دوربین اصلی مستطیلی استفاده شده است. در قاب جلویی نیز نمایشگر دو لبه خمیده با حفره نمایشگر مرکزی به چشم می‌خورد. فریم این گوشی، از جنس فلز است. همچنین این دستگاه مانند نسل قبل، در نسخه‌های شیشه‌ای و چرمی به فروش می‌رسد. سه رنگ بندی برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است. حال، نوبت به بخش سیستم دوربین می‌رسد. این گوشی، دارای ویژگی‌های زیادی در بخش سیستم دوربین می‌باشد.

دوربین اصلی ویوو X70 Pro Plus، مجهز به سنسورهای ٨+١٢+۴٨+۵٠ مگاپیکسلی است. سنسور اصلی این دوربین، ISOCELL GN1 سامسونگ است. دو لنز تله فوتو (یکی تله فوتو و دیگری پریسکوپ تله فوتو) در این گوشی موجود هستند. لرزشگیر اپتیکال گیمبال در این گوشی پرچمدار به کار رفته است. این گوشی، توانایی زوم ۵ برابری اپتیکال و ۶٠ برابری دیجیتال را دارد. لنزهای شیشه‌ای ZEISS برای این سیستم دوربین در نظر گرفته‌اند. پردازشگر تصویر این گوشی، همان Vivo V1 است که پیش‌تر از آن صحبت کرده بودیم. این پردازشگر تصویر، دارای قابلیت‌های متعددی است و می‌تواند الگوریتم‌های پردازش عکس ویوو را یک مرحله ارتقاء دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد. در کل، ویوو ادعا می‌کند که این گوشی حتی در تاریک‌ترین لحظات نیز می‌تواند عکس‌هایی با روشنایی و وضوح بالا را به ثبت برساند.

 

اولین پردازشگر تصویر ویوو به صورت رسمی معرفی شد: Vivo V1!

 

در ادامه، ویوو توانسته است گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را برای این گوشی کسب کند. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، درون نمایشگر تعبیه شده است. ظرفیت باتری ویوو ایکس ٧٠ پرو پلاس، برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است. سیستم شارژر Vivo X70 Pro Plus، بسیار متنوع است. این گوشی، از شارژر سیمی ۵۵ واتی و بی سیم ۵٠ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت شارژ بی سیم معکوس ١٠ واتی در این گوشی موجود است.

تراشه به کار رفته در این گوشی، برترین پرچمدار کنونی کوالکام است. نام این تراشه Snapdragon 888 Plus می‌باشد. اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس، از هسته Cortex-X1 با حداکثر فرکانس کاری ٣ گیگاهرتز برخوردار است. وزن و ضخامت این گوشی، به ترتیب برابر با ٢١٠ گرم و ٩ میلی متر است.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

حافظه رم و حافظه داخلی استفاده در این گوشی، به ترتیب از نوع LPDDR5 3200MHZ و UFS 3.1 هستند. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اینترنت 5G، وای فای ۶ و بلوتوث نسخه ۵.٢ در این دستگاه موجود هستند. ویوو از سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری OriginOS بهره گرفته است. درگاه این گوشی، از نوع Type-C 3.1 است.

قیمت Vivo X70 Pro Plus

در نهایت، نوبت به قیمت جدیدترین پرچمدار ویوو می‌رسد. قیمت نسخه‌های مختلف ویوو X70 Pro Plus در چین به شرح زیر است:

– نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ۵,۴٩٩ یوان (معادل ٨۵٢ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ۵,٩٩٩ یوان (معادل ٩٢٩ دلار آمریکا)

– نسخه ١٢/۵١٢ گیگابایتی: ۶,٩٩٩ یوان (معادل ١,٠۸۴ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این گوشی پرچمدار چیست؟ آیا قیمت آن و مشخصاتش را می‌پسندید؟ دلیل اصلی شما برای انتخاب این گوشی چه می‌تواند باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

به نظرم باتری کمی داره
وقتی یه گوشی دوربین خوبی داره باید باتریشم خوب باشه که با دوربین عشق کنی
قیمتش هم عالیه و بنظرم خوبه که از gn2 استفاده نکرده چون دیگه خیلی سنسور بزرگی داره وبدون دیاف متغیر معایب رو نشون میده gn2

AL1K1NG

بخش دوم حرفم معایب gn2ه
Hmx که کوچیکتر از اونه ی مشکلاتی داره که با بزرگتر شدن سنسور این مشکلات بزرگتر میشن

Mahdi

بزرگترین مشکلش این ۸۸۸ لعنتیه

Mahdi

دیگه نمیشه کاریش کرد😞😞
اسنپدراگون ۸۸۸ فعلا هست و چیزی دیگه نمیشه استفاده کرد

AL1K1NG

اصن یکی از دلایلی که ۱۰تی پرو رو به ۱۱ای ترجیح دادم واسه همین ۸۸۸ بود که هم با داغی افت عملکرد و کاهش عمر داره کنار این کاهش عمر باتری هم داره

انتخاب عاقلانه ای بود
به خصوص که کلاس کاری سری می بالاتر از ردمی و ریبرنداش و پوکوعه …
متریال بهتر(فریم آلومینیوم) و پنل IPS گرید بالا بهتر میتونه آدم رو به وجد بیاره.

Mahdi

نسل قبلش خیلی خوب بود🙂🙂
این نسلش مطمئنا خوبه به جز همین ایرادی که دوستمون گفت باتریش ضعیفه

ali karimi

سلام، واقعا گوشی عالی هستش هرچی بگی داره این گوشی هونم تازه از بهترین ها، مثل دوربین،صفحه نمایش عالی سامسونگ،چیپست، حافظه، باطریشم بدک نیست ولی ایکاش 5000 حداقل روش بود، ولی قیمت یه کوچولو زیاده، مثلا نسخه قویتر یعنی با حافظه بیشتر ایکاش 900 دلار بود، یعنی نهایتش از 940 یا 50 دلار بیشتر نمیرفت،موفق باشید

گوشی قابل احترامیه
https://toranji.ir/?p=1113294/#comment-279772
خب پیش بینی میشد که رنج قیمتی بالاتری نسبت به iQOO 8 pro داشته باشه چون هم پکیج دوربین بهتر و حرفه ای تری با همکاری زایس داره و هم گواهی ip68 رو دریافت کرده.
ویوو یجور خواسته تعادل و توازن رو ببین این گوشی و iQOO 8 pro حفظ کنه‌ .
تو بحث خنک کننده ، اسپیکر ، اثر انگشت و شارژر سیمی برتری بلامنازع با iQOO 8 pro هستش و تو استاندارد USB(اینو خودم مطمئن نیستم ولی اگه به نسخه ی 3.۱ Type c ارتقاء پیدا کرده باشه نکته ی مثبتیه) ، دوربین ها و گواهی ip به نوعی جبران مافات کرده.
با اینکه حس میکنم تو دوربین تله فوتو نسبت به نسل قبلی(+X60 pro) عقب گرد داشته اما باید دید تو عملکرد و تست ها چطور ظاهر میشه…
تو بازه ی زمانی کم(تقریباً ۳ هفته ای) ۵ تا گوشی متشکل از بالارده و پرچمدار و همچنین با ماهیت گیمینگ از ویوو معرفی شده و همگی از اونجایی که گوشی های درخور توجه و با رابط کاربری جذابی هستن پتانسیل اینو دارن حداقل بازار چین رو تو چارک چهارم ۲۰۲۱ قبضه کنن و سهمشو بازم افزایش بدن و در عین حال در بازارهای گلوبال و هدف دیگه اعم از اروپا ، هند ، اندونزی و تا حدودی هم خاورمیانه پیشرفت های روز افزونی رو برای ویوو به ارمغان بیاره…
با معرفی سری 11t شیائومی ، رقابت تو چین بین این چهار برند داغ تر و دیدنی تر از قبل میشه…
ویوو ، اوپو ، آنر و شیائومی
هواوی هم با اکوسیستم نوپای هارمونی او اس ۲.۱ و عرضهٔ معرفی سری نوا ۹ و عرضه ی نسخه ی اسنپ ۸۸۸ سری پی ۵۰ می‌تونه جایگاه و سهم خودش رو بهبود بده.

AŁɪ

پرچمدار با ارزشی هست ، مخصوصا دوربین و صفحه نمایش 🌷

armin sat

چقدر کارشناس گوشی داریم اینجا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️