حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X60 Pro Plus رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | ویوو

گوشی ویوو X60 Pro Plus نسخه به روز شده ای از سیستم تثبیت کننده گیمبال، سنسورهای بهتر برای دوربین ها و چیپست سریع اسنپدراگون ۸۸۸ برای ارائه الگوریتم های جدید پردازش تصویر به ارمغان می آورد. موارد زیادی برای پوشش دادن وجود دارد، اما بیایید با آن تنظیم دوربین هیولا شروع کنیم.

ویوو X60 Pro Plus

دوربین اصلی با حسگر تصویر ISOCELL GN1 بزرگ ۱.۳ اینچ ساخته شده است. این یکی به جای گیمبال دارای OIS کلاسیک است. پیکسل های بزرگ این دوربین با میکرومتر 1.2 میکرومتر (دیافراگم 2.4 میکرومتر با binning) و دیافراگم f/1.57 درخشان، پایه خوبی برای تصویربرداری با نور کم بسیار عالی هستند.

حالت Super Night 2.0 بر این اساس استوار است و می تواند فقط در 0.01 لوکس کار کند (این نور برابر با نور حالت یک حلال ماه یک چهارم است). همچنین حساسیت نور را 38.8 درصد و دقت فوکوس را 22 درصد نسبت به نسل قبلی بهبود می بخشد.

ماژول اولتراواید (114 درجه، 14 میلی متر) دوربینی خواهد بود که دارای سیستم تثبیت کننده گیمبال است. این می تواند ± 3 درجه حرکت را اصلاح کند، حدود سه برابر آنچه یک سیستم معمولی OIS می تواند مدیریت کند. این دوربین بر اساس سنسور IMX598 با رزولوشن 48MP و پیکسل های 0.8 میکرومتر ساخته شده است (این سنسور اصلی X50 بود).

در مرحله بعدی دوربین پریسکوپ 8MP با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر قرار دارد که با بزرگنمایی دیجیتال می تواند تا 60 برابر افزایش یابد. یک دوربین تله فوتو نیز در آن وجود دارد که دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی و یک لنز 50 میلی متری (بزرگنمایی 2 برابر) برای بزرگنمایی میان برد و عکس های پرتره است.

لوگو ZEISS را در پشت گوشی تماشا کنید. پوشش ضد انعکاسی T * به دو طرف هر لنز اعمال می شود. همچنین یک ساختار نانو کریستالی وجود دارد که اولین نوع از این نوع در گوشی های هوشمند است.

اکنون می توانیم به سمت چیپست حرکت کنیم. پردازنده گرافیکی Snapdragon 888 حدود 35٪ سریعتر و 20٪ بهره وری بیشتر از نسل قبلی دارد. ویوو چیپست را با رم سریع LPDDR5 همراه می کند، که می تواند داده ها را تا 6400 مگابایت در ثانیه انتقال دهد (16 درصد بالاتر از رم X50 Pro +). فضای ذخیره سازی از نسخه پیشرفته UFS 3.1 استفاده می کند که 14٪ سریعتر از فضای ذخیره سازی مدل قدیمی است.

صفحه نمایش خمیده 6.56 اینچی OLED دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپل ریت 240 هرتز است. همچنین دارای کالیبراسیون رنگی HDR10 + و بسیار دقیق است. همچنین به پنل بسیار روشن است و حداکثر از 1300 نیت عبور می کند. یکی از نقاط ضعف آن این است که رزولوشن 1080p+ است (که برای خیلی ها به نظر کافی می رسد). این دوربین می تواند فیلم های 4K با استاندارد HDR10 + و همچنین فیلم های 8K را ضبط کند.

چی چیز باقی مانده است؟ باتری 4200 میلی آمپر ساعتی از طریق پورت USB-C با شارژ 55 وات قابل شارژ است. شارژ بی سیم وجود ندارد، حتی اگر پشت آن با چرم درجه یک پوشیده شده باشد (در رنگ های فانتوم آبی و نارنجی کلاسیک موجود است).

به هر حال، این تلفن همراه با یک شارژر، کابل، هدست USB-C و یک آداپتور USB-C به 3.5 میلی متر در جعبه (برای استفاده با Cirrus CS4313 DAC) به همراه یک قاب محافظ روشن ارائه می شود. می دانید برخلاف بعضی از تلفن ها!

گوشی ویوو ایکس ۶۰ پرو پلاس در دو نسخه در دسترس است، مدل پایه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و قیمت 775 دلار / 635 یورو خواهد داشت. اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید، نسخه 12/256 گیگابایتی آن ۹۲۸ دلار است.

نظر شما درباره گوشی جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.tvi

لذت بردیم
مشخصات و طراحی واقعا چشم نواز هست 👌👌👍👍

Mahdi

پردازندش خوب نیست

Mahdi

گیر دادی به ۸۸۸ ولم نمیکنی ها
ولکن اقا😒😒
این قدر که میگی کوالام میاد یه جدید تولید میکنه مخصوص تو😏😏

Taha

نه واقعا داره راست میگه اسنپ زیاد خوب کار نکرده تو ۸۸۸ .
باید دید آیا چاره ای می اندیشه یا نه

Mahdi

نه اخه تو هرپست میگه اینو میدونم امسال خوب نبوده ونسبت به پارسال افتضاح بوده😏😏

Mahdi

خب خوب نیست دیگه ، دوستان خودشون میدونن من طرفدار پروپاقرص کوالکام هستم ، ولی خب هرچی که باشه امسال گند زد ، پارسال هم تو خیلی پست ها از اگزینوس ۹۹۰ ایراد گرفتم

Mahdi

عجب چیزیه
عشق کردم با این گوشی 😆😆

Taha

طراحی‌ زیبا در کنار مشخصات خوب👌

MH

775دلار پول بدیم یه گوشی 1080p بگیریم ؟!😑

AŁɪ

با بخاری گازی معرفی شده 😐

Mahdi

فیلم هندیه؟ هر چقدر افت عملکرد داشته باشه هم باز اونقدری نمیاد پایین که به مدیاتک ۱۲۰۰ برسه ، اون کلا گند زد چون از همون گرافیک پارسالش استفاده کرد

Milad7

گوشی خیلی پرفکتی هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)