حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی Realme 8s و Realme 8i به طور کامل و پیش از معرفی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی تا چند روز دیگر به صورت رسمی از دو گوشی میان رده خود پرده برداری می‌کند. این گوشی‌ها، در واقع دو عضو جدید از خانواده Realme 8 هستند. اما افشاگران این بار به سراغ دو گوشی رونمایی نشده ریلمی رفته‌اند. به همین ترتیب، مشخصات فنی Realme 8s و Realme 8i به طور کامل لو رفته است!

مشخصات فنی Realme 8s و Realme 8i پیش از رونمایی رسمی فاش شد

مدتی پیش ریلمی رسماً اعلام کرد که می‌خواهد یک رویداد ویژه را در روز ١٨ شهریور برگزار کند. در این رویداد، ما شاهد رونمایی از اولین تبلت ریلمی در کنار Realme 8s و Realme 8i خواهیم بود.

 

تاریخ رونمایی Realme 8s و Realme 8i مشخص شد: ١٨ شهریور ١۴٠٠

 

اما پیش از برگزاری رسمی رویداد ١٨ شهریور ریلمی، مشخصات فنی دو گوشی Realme 8s و Realme 8i به طور کامل لو رفته است! این مشخصات از سوی EqualLeaks، منتشر شده‌اند. اما این دو گوشی جدید ریلمی از چه ویژگی‌هایی بهره مند هستند؟ همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این مشخصات در یک کاتالوگ تبلیغاتی ذکر شده است.

مشخصات فنی Realme 8s و Realme 8i

در ابتدا، اجازه دهید تا نگاهی به جزئیات جدید ذکر شده در این کاتالوگ داشته باشیم. این جزئیات مربوط به رنگ بندی Realme 8i و Realme 8s می‌باشد. ما پیش از این، ریلمی 8i را در نوعی رنگ مشکی و ریلمی 8s را نیز در رنگ بنفش تماشا کرده بودیم. اما در کاتالوک تبلیغاتی لو رفته از این دو گوشی، Realme 8i را می‌توان در بنفش و Realme 8s را در رنگ آبی مشاهده کرد. در همین راستا، مدیرعامل ریلمی هند نیز به تبلیغ رنگ آبی Realme 8s نیز پرداخته است.

رنگ آبی Realme 8s

این دستگاه، اولین گوشی است که به تراشه Dimensity 810 تجهیز می‌شود. این تراشه، مدتی پیش از سوی مدیاتک به عنوان یک تراشه میان رده رونمایی شد. پس از، ریلمی از دوربین سلفی تکی ١۶ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر سمت چپ این دستگاه استفاده کرده است. دوربین اصلی نیز شامل سنسورهای ٢+٢+۶۴ مگاپیکسلی است. رفرش ریت نمایشگر Realme 8s، ٩٠ هرتز است. باتری این دستگاه، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد و توسط شارژر ٣٣ واتی شارژ می‌شود.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

حسگر تشخیص اثرانگشت Realme 8s، بر روی فریم آن قرار گرفته است. ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته می‌شود. بخش عجیب و غریب این کاتالوگ تبلیغاتی، مربوط به تبلیغات بخش حافظه رم مجازی است. در مورد Realme 8s و Realme 8i، ذکر شده است که این گوشی‌ها به ترتیب می‌توانند تا سقف حداکثر ١٣ و ١٠ گیگابایت از حافظه رم مجازی بهره گیری کنند! این در حالی است که ما پیش از این شاهد چنین ارقامی حتی در رده پرچمداران نبوده‌ایم! بنابراین، ممکن است این بخش از کاتالوگ مذکور دارای ایراداتی باشد. پس از Realme 8s، ریلمی 8i نیز از تراشه تازه وارد Helio G96 استفاده می‌کند.

 

تراشه مدیاتک Helio G96 در کنار Helio G88 معرفی شدند

 

دوربین سلفی Realme 8i و دوربین‌های فرعی این گوشی، مانند Realme 8s هستند. اما سنسور اصلی این گوشی، وضوح ۵٠ مگاپیکسلی دارد و احتمالاً نام آن ISOCELL JN1 است که در ردمی ١٠ نیز استفاده شده بود. رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر در Realme 8i موجود می‌باشد. باتری این دستگاه، ۵,۰٠٠ میلی آمپر ساعتی است و به وسیله شارژر ١٨ واتی شارژ می‌شود. ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی در نسخه‌های مختلف این گوشی به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد مشخصات این دو دستگاه چیست؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

ریلمی 8 اس رو پسندیدم

Mahdi

خوبه مشخصاتش ولی میتونست بهتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️