حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Realme 8s و Realme 8i مشخص شد: ١٨ شهریور ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی، شایعات

ریلمی مدتی است که گوشی قابل توجه جدیدی را رونمایی نکرده است. بنابراین، به زودی باید منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی‌های مقرون به صرفه این کمپانی باشیم. ریلمی 8i و ریلمی 8s، دو گوشی مورد انتظار ما هستند. حال، تاریخ رونمایی Realme 8s و Realme 8i مشخص شده است که در ادامه نگاهی به جزئیات آن خواهیم داشت.

تاریخ رونمایی Realme 8s و Realme 8i مشخص شد

گوشی‌های جدید ریلمی را پیش از این در شایعات موثقی دیده بودیم به طور مثال، ما پیش از این رندر نهایی ریلمی 8s و ریلمی 8i را به همراه مشخصات آن‌ها مشاهده کرده بودیم.

 

گوشی Realme 8S با تراشه Dimensity 810 به زودی معرفی می‌شود

 

بر اساس گزارش جدیدی از Gsmarena، ریلمی اوایل امسال از دو گوشی Realme 8 و Realme 8 Pro رونمایی کرد. پس از آن نیز Realme 8 5G رونمایی شد. امروز، این کمپانی اعلام کرده است که دو گوشی دیگر از سری Realme 8 در راه هستند. نام این گوشی‌ها، ریلمی 8s و ریلمی 8i می‌باشد. این کمپانی، اطلاعاتی رسمی را به مطبوعات ارائه کرده است. به عنوان مثال، ریلمی تأیید کرده است که ریلمی 8i با تراشه Helio G96 و همچنین رفرش ریت ١٢٠ هرتزی نمایشگر ارائه می‌شود. از سوی دیگر، ریلمی 8s نیز اولین گوشی جهان با Dimensity 810 خواهد بود. همچنین کمپانی ریلمی گفته است ویژگی رم مجازی در این گوشی‌ها موجود خواهد بود و کاربران قادر به استفاده از آن هستند.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

در نهایت، ریلمی جزئیات دیگری از گوشی‌های جدید خود را فاش نکرده است. اما ما دیگر جزئیات این گوشی‌ها را می‌دانیم. همان طور که گفتیم، هر دو گوشی با تراشه مدیاتک روانه بازار می‌شوند. ریلمی 8s، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رفرش ریت ٩٠ هرتز خواهد بود. خواهد بود. احتمالاً نوع پنل این نمایشگر، IPS LCD است. ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته می‌شود. این دستگاه، مجهز به رابط کاربری RealmeUI 2.0 بر پایه اندروید ١١ می‌باشد. دوربین اصلی سه گانه آن، دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. از سوی دیگر، دوزیست سلفی Realme 8s وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ٣٣ واتی از دیگر مشخصات این گوشی است.

در ادامه، ریلمی 8i دارای نمایشگر ۶.۵٩ اینچی با وضوح +Full HD است. دوربین سلفی هم وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. در بخش دوربین اصلی، این گوشی دارای سنسورهای ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی می‌باشد. سنسور اصلی آن، احتمالاً همان ISOCELL JN1 است. این گوشی از ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه رم از نوع UFS 2.2 استفاده خواهد کرد. حسگر تشخیص اثرانگشت و RealmeUI 2.0 نیز در Realme 8i موجود هستند.

 

حسگر تصویر سامسونگ ISOCELL JN1 با وضوح ۵٠ مگاپیکسلی رسماً معرفی شد

 

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی ریلمی 8i و ریلمی 8s چیست؟ آیا منتظر معرفی این دو گوشی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

Realme این همه گوشی داره ولی فقط میان رده هاش وارد میشن😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️