حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ریلمی Q5i در سکوت خبری رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

ریلمی از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود در سکوت کامل خبری رونمایی کرد. این دستگاه طراحی جذابی داشته و از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ برخوردار است. گوشی میان رده جدید ریلمی، Q5i نام دارد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم جدیدترین تلفن هوشمند ریلمی چه مشخصاتی دارد.

گوشی هوشمند ریلمی Q5i با تراشه مدیاتک و باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

ریلمی Q5i دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن FullHD (یا همان ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل) است. این نمایشگر رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ریلمی برای جدیدترین تلفن هوشمند میان رده خود به سراغ تراشه ساز تایوانی مدیاتک رفته است. Q5i از تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ بهره مند بوده و به حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 نیز مجهز شده است.

این روز ها اکثر گوشی های اندرویدی از دوربین سلفی درون پانچ هول بهره مندند. اما ریلمی به سراغ راهکار قدیمی‌ تری رفته و دوربین سلفی Q5i را درون یک ناچ قطره ای شکل تعبیه کرده است. رزولوشن سنسور این دوربین ۸ مگاپیکسل است. در قاب پشتی این دستگاه نیز دو لنز دوربین دیده می‌شوند. دوربین اصلی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار گرفته است.

برخی از مشخصات ریلمی Q5i

همان‌طور که از یک میان رده اندرویدی انتظار داریم، گوشی هوشمند ریلمی Q5i به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. خوشبختانه این کمپانی‌ چینی در بخش باتری کم کاری نکرده و جدیدترین میان رده ریلمی از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند ضخامت ۸.۱ میلی متری داشته و وزنی معادل ۱۹۰ گرم دارد. متاسفانه اگر قصد خرید این میان رده ریلمی را داشته باشید، گزینه های رنگی زیادی برای انتخاب ندارید. مطابق با گزارش Equaleaks این دستگاه تنها در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

میانرده های Realme 9 و Realme 9 SE رسماً رونمایی شدند: قدرتمند و اقتصادی

خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری برای Realme Q5i پر نظر گرفته شده است. سنسور اثر انگشت نیز از نوع خازنی بوده و بر روی دکمه پاور تعبیه شده است. این تلفن هوشمند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری  RealmeUI 3.0 به دست خریداران می‌رسد. نسخه ۴+۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۱,۱۹۹ یوآن (حدودا ۱۸۷ دلار) و نسخه ۶+۱۲۸ گیگابایتی آن با پرداخت قیمت ۱,۲۹۹ یوآن (۲۰۳ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند ریلمی چیست؟ آیا حاضر به خرید محصولات این برند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی