حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو T1 5G با تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ در اندونزی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

نام گذاری ویوو بر روی گوشی های هوشمندش کمی عجیب به نظر می‌رسد. این شرکت تا کنون سه نسخه مختلف از T1 5G را معرفی کرده است. این مدل برای اولین بار با تراشه اسنپدراگون 778G در اکتبر ۲۰۲۱ و در کشور چین معرفی شد. نسخه دیگر با اسنپدراگون ۶۹۵ در هند عرضه شد. در مرحله بعد باز هم این گوشی به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده و وارد بازار مالزی شد. در جدیدترین اقدام این کمپانی اما ویوو T1 5G به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ مجهز شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببنیم این نسخه جدید از تی ۱ ویوو، چه ویژگی هایی دارد.

ویوو T1 5G با تراشه ای متفاوت راهی بازار اندونزی شد

ویوو T1 5G جدید دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی IPS LCD است. این نمایشگر رزولوشن FullHD داشته و حدود ۹۰ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند بر روی دکمه پاور قرار گرفته و به طور پیش‌فرض نیز به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری FunTouch OS 12 مجهز شده است.

پوستر نسخه جدید Vivo T1 5G که به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ مجهز است

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. این تلفن هوشمند در دو نسخه با دو حافظه رم متفاوت عرضه می‌شود. نسخه پایه دارای ۴ گیگابایت رم و ۱ گیگابایت رم مجازی است. نسخه دیگر اما دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و ۴ گیگابایت رم مجازی نیز در کنار آن قرار گرفته است. باید اشاره کنیم که هر دو نسخه این دستگاه به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده اند.

سه لنز در قاب پشتی Vivo T1 5G دیدن می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار گرفته اند. یکی از این دوربین ها برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق صحنه به کار گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که دوربین سلفی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد. ویوو T1 5G مختص بازار اندونزی دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از NFC، بلوتوث ۵.۱، GPS، خنک کننده مایع، پورت USB Type-C و  جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. نسخه ۴ گیگابایت رم این دستگاه با قیمت ۲۰۷ دلار و نسخه ۸ گیگابایت رم با قیمتی معادل ۲۳۴ دلار قابل تهیه خواهد بود.

سری ویوو X80 با دو تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و دیمنسیتی 9000 رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این نام گذاری عجیب ویوو چیست؟ آیا این تفاوت تراشه و عرضه یک گوشی با تراشه های متفاوت، مربوط به بحران کمبود تراشه است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی