حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE V70 با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | ZTE، اخبار

کمپانی زد تی ای در سکوت خبری از تلفن هوشمند جدید خود در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی جدید، ZTE V70 نام دارد. در ماه نوامبر، ZTE V70 Pro نیز به روشی مشابه رونمایی شده بود. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این تلفن هوشمند جدید زد تی ای بیندازیم.

گوشی هوشمند ZTE V70 از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند

گوشی ZTE V70 دقیقا همانند نسخه پرو، برای بیزنس ها و دولت توسعه یافته است. به همین دلیل، قیمت این تلفن هوشمند اعلام نشده. اما مشخصات آن برای عموم مردم، منتشر شده است. ZTE V70 دارای یک صفحه نمایش ۱۰ بیتی OLED ۶.۶۷ اینچی است. این نمایشگر رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تلفن هوشمند، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ تأمین خواهد کرد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

ZTE V70

سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند جدید زد تی ای دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید آن نیز به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.‌ سومین دوربین موجود در قاب پشتی ZTE V70 از نوع ماکرو بوده و رزولوشن ۵ مگاپیکسلی دارد. زد تی ای از ترند این روز های بازار پیروی کرده، و دوربین سلفی جدیدترین تلفن هوشمند خود را درون یک پانچ هول قرار داده است. دوربین سلفی این گوشی، از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گوشی هوشمند ZTE V70 به طور پیش‌فرض از رابط کاربری MyOS 11.5 برخوردار است. این رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید بوده، اما متاسفانه گزارش Gizmochina، به نسخه اندروید این تلفن هوشمند اشاره ای نکرده است. قاب پشتی این گوشی به طور خمیده طراحی شده تا در دست گرفتن آن آسان باشد. زد تی ای وی ۷۰ از NFC برخوردار بوده، ضخامت ۸.۳ میلی متری و وزن ۱۹۲ گرمی دارد.

گوشی تاشو ZTE با نام Nubia Z60 Fold به زودی معرفی خواهد شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید کمپانی زد تی ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی