حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس رسما معرفی شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

خانواده Redmi Note 12 پرچمعیت‌تر می‌شود و امروز یک عضو جدید دیگر به آن افزوده شده است. پس از چند شایعه درباره Redmi Note 12s حالا رونمایی رسمی آن انجام می‌شود. شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس با تراشه مدیاتک Helio G96 یک دستگاه 4G خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس

ردمی نوت ۱۲ اس

ردمی نوت ۱۲ اس

شیائومی Redmi Note 12S دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی با رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. نوع پنل دقیقا اعلام نشده اما به احتمال زیاد باید از نوع LCD باشد.

یک دوربین اصلی ۳ گانه روی قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. این مجموعه دوربین درون یک جزیره برجسته سیاه رنگ دیده می‌شود. دوربین اصلی این مچموعه با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک هلیو G96 است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌تواند به فرستنده مادون قرمز، حسگر اثر انگشت، گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، بلندگوهای دوگانه، حافظه قابل ارتقا و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی اشاره کرد.

قیمت ردمی نوت ۱۲ اس شیائومی چقدر است؟

این دستگاه در رنگ های مشکی اونیکس، آبی یخی و سبز مرواریدی با قیمت 289 یورو عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که ماه گذشته FCC گواهینامه Redmi Note 12S را صادر کرد که طراحی جزیره دوربین متفاوتی دارد! این باعث می‌شود تا سری ردمی نوت 12 گیج‌کننده‌تر شود.

نظر شما چیست؟ ردمی Note 12s شیائومی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)