حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 9 Pro با شارژر ١٠٠ واتی و HarmonyOS 2.1 رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی همچنان تسلیم نشده است و می‌خواهد به فعالیت خود در بازار گوشی‌های هوشمند ادامه دهد. بنابراین، باید منتظر عرضه محصولات جدید و جذابی از سوی چینی‌ها باشیم. گوشی‌های سری Nova 9، از مورد انتظارترین محصولات آینده هواوی هستند. به نظر می‌رسد که هواوی Nova 9 Pro نیز با شارژر ١٠٠ واتی در راه است!

سری Nova 9 به زودی رونمایی خواهد شد؛ شارژر ١٠٠ واتی و HarmonyOS 2.1 برای Nova 9 Pro تأیید شد!

دیروز گفتیم که سری نوا ۹ هواوی ماه بعد رونمایی می‌شود. ظاهراً هواوی طی ماه آینده، مراسمی بزرگ را برگزار می‌کند. به طوری که All in One جدید هواوی نیز بخشی از مراسم است.

 

سری Nova 9 هواوی ماه بعد با All in One و پرینتر جدید هواوی معرفی می‌شود

 

اکنون Huawei Central می‌گوید که اطلاعاتی از دو گوشی Nova 9 و Nova 9 Pro هواوی فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، نوا ٩ پرو با شارژری پر توان و نسخه جدید HarmonyOS هواوی رونمایی می‌شود. همچنین این سری، تنها از اینترنت 4G پشتیبانی خواهد کرد و خبری از اینترنت 5G نخواهد بود. بر اساس آخرین جزئیات موجود، دو گوشی نوا ٩ و نوا ٩ پرو تأییدیه 3C چین را دریافت کرده‌اند. همچنین این تأییدیه، نشان می‌دهد که از چه شارژری درون جعبه این گوشی‌ها استفاده شده است. گوشی‌هایی که تأییدیه گرفته‌اند، دارای بیلد نامبر NAM-AL00 و RTE-AL00 هستند. در حال حاضر، این سری تنها مختص به چین است.

تأییدیه 3C سری Nova 9 هواوی

تأییدیه 3C سری Nova 9 هواوی

ابتدا اجازه دهید تا در مورد هواوی Nova 9 Pro صحبت کنیم. یکی از گوشی‌های تأیید شده، مجهز به شارژر ١٠٠ واتی می‌باشد. با توجه به اطلاعات فاش شده، این دستگاه همان نوا ٩ پرو است. نسخه استاندارد این دستگاه نیز با شارژر ۶۶ واتی درون جعبه عرضه می‌شود. همچنین در بخش ارتباطات این گوشی‌ها، تنها از LTE نام برده شده است. همین موضوع، مهر تأییدی بر عدم استفاده از اینترنت 5G در سری نوا ٩ است. همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از این سری، Nova 9 و Nova 9 Pro با HarmonyOS 2.1 پیش فرض عرضه می‌شوند. قبلاً در مورد HarmonyOS 2.1 در ترنجی صحبت کرده بودیم و گفتیم که به روزرسانی این نسخه از HarmonyOS، به زودی از راه خواهد رسید.

 

هارمونی OS 2.1 ماه آینده و با ویژگی‌های جدیدی معرفی خواهد شد

 

اولین گوشی که به این نسخه از HarmonyOS تجهیز شده است، نسخه اسنپدراگون سری P50 می‌باشد. این نسخه، دارای برنامه‌های به روز شده اکوسیستم HarmonyOS است. از سوی دیگر، یک افشاگر مطرح ویبو در مورد سری Nova 9 اظهار نظر کرده است. صحبت‌های جدید این افشاگر، مربوط به حجم باتری این سری است. همچنین او شارژر نوا ٩ و نوا ٩ پرو را تأیید کرده است. با استناد به صحبت‌های او، نوا ٩ پرو با باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی رونمایی می‌شود. اما در ادامه، نوا ٩ به باتری بزرگ‌تر ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. این اولین باری نیست که گوشی‌های سری Nova 9 تأییدیه‌ای را دریافت می‌کنند. موضوع مهم، این است که سری Nova 9 تنها در کشور چین تأییدیه کسب کرده است. بنابراین، می‌توان یقین داشت که خبری از نسخه جهانی آن نخواهد بود.

مشخصات زیادی از این سری لو نرفته است. اما گفته می‌شود که نوا ٩ پرو، دارای نمایشگری بزرگ خواهد بود. در بالای این نمایشگر نیز حفره نمایشگر بیضوی و نمایشگر دو لبه خمیده تعبیه خواهد شد. ماژول دوربین این گوشی، مشابه سری Huawei P50 و Honor 50 خواهد بود. شکل این ماژول، به صورت بیضوی است. همچنین طراحی دو حلقه، یک سنسور را در بالا و بقیه آن‌ها را در قسمت پایین جای داده است. همچنان هواوی قصد دارد از لوگوی اختصاصی سری Nova در این گوشی استفاده کند. درگاه Type-C نیز در سری نوا ٩ موجود خواهد بود. در کل، باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. اما این که سری نوا ٩ مشابه سری آنر ۵٠ باشد، چندان بعید نیست.

نظر شما در مورد هواوی Nova 9 Pro چیست؟ آیا هواوی می‌تواند کاربران را جذب سری Nova 9 کند؟ آیا شما مشتاق رونمایی از این سری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

مشخصات جذابیه
امیدوارم زودتر تکلیف هارمونی برای بازار جهانی مشخص بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️