حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Realme Flash اعلام شد: اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس و سنسور ۵٠ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

ریلمی نوآوری‌های زیادی را در سال‌های اخیر انجام داده است. همچنین این کمپانی به زودی از لپ تاپ و تبلت خود رونمایی خواهد کرد. جدا از این‌ها، ریلمی دیروز از اکوسیستم MagDart خود رونمایی کرد. این اکوسیستم، متشکل از شارژرهای بی سیم مغناطیسی و اکسسوری‌های متنوعی است. در همین حین، گوشی Realme Flash پایه و اساس اکوسیستم MagDart ریلمی است. مشخصات فنی Realme Flash اخیراً از سوی افشاگران اعلام شده است.

مشخصات فنی Realme Flash اعلام شده است

مدتی پیش در ترنجی از احتمال رونمایی گوشی Realme Flash نوشتیم. خب، این گوشی همین دیروز توسط ریلمی به نمایش در آمد. اما همچنان خبری از عرضه عمومی ریلمی Flash نشده است.

 

ریلمی Flash با اسنپدراگون ٨٨٨ و شارژر بی‌سیم مغناطیسی در راه است

 

به نقل از Gizmochina، ریلمی در رویداد اکوسیستم MagDart خود از اولین گوشی اندرویدی مجهز به شارژر بی سیم مغناطیسی در جهان رونمایی کرد. با این حال، جزئیات بسیار کمی از این گوشی به نمایش در آمد. خوشبختانه پس از این مراسم، مشخصات فنی Realme Flash به صورت کامل‌تری اعلام شده است. اما این گوشی دقیقاً از چه ویژگی‌هایی بهره مند است؟ خب، بیایید بررسی کنیم!

گوشی ریلمی Flash، دارای نمایشگری ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED E4 ساخت سامسونگ است. این نمایشگر، از وضوح +QHD برخوردار است. رفرش ریت آن نیز برابر با ١٢٠ هرتز است. اما این نمایشگر به لطف برخورداری از فناوری LTPO، می‌توان به طور تطبیق پذیر میزان رفرش ریت را بر از ١ تا ١٢٠ هرتز تنظیم کند. این موضوع، سبب صرفه‌جویی قابل توجهی از میزان انرژی باتری دستگاه می‌شود. ریلمی در جریان رویداد رسمی خود، اعلام کرد که ریلمی Flash از تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ استفاده می‌کند. با این وجود، افشاگر داستان ما اظهار می‌کند که Realme Flash از تراشه جدید Snapdragon 888 Plus استفاده کرده است. بنابراین، به نحوی می‌توان گفت که ریلمی Flash اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون ٨٨٨ پلاس بوده است!

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

همچنین این دستگاه از حافظه داخلی UFS 3.1 و حافظه رم LPDDR5 استفاده می‌کند. با توجه به مشخصات Realme Flash، این گوشی از دوربین اصلی سه گانه استفاده می‌کند. سنسورهای موجود در این سیستم دوربین، ٢+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی هستند. طراحی ماژول دوربین این گوشی با وجود دو سنسور ۵٠ مگاپیکسلی IMX766 سونی، کمی عجیب است. سنسور اصلی این گوشی، دارای لرزشگیر اپتیکال است. دوربین سلفی تکی ریلمی Flash نیز سنسور IMX615 سونی با وضوح ٣٢ مگاپیکسلی است.

قاب پشتی ریلمی فلش

قاب پشتی ریلمی فلش

این گوشی، از باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی بهره مند شده است. شارژرهای بی سیم مغناطیسی MagDart با توان‌های ١۵ و ۵٠ واتی توسط Realme Flash پشتیبانی می‌شود. شارژر سیمی این دستگاه نیز توان ۶۵ واتی دارد. اسپیکر استریو، موتور ویبره خطی و تراشه NFC از دیگر مشخصات Realme Flash هستند.

نظر شما در مورد ریلمی Flash و مشخصات آن چیست؟ آیا منتظر عرضه عمومی این گوشی هستید؟ کدام بخش ریلمی Flash جالب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️