حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی از اکوسیستم MagDart رونمایی کرد: شارژر وایرلس ۵۰ وات و ۱۵ وات در کنار پاوربانک و غیره

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی

برند چینی Realme با معرفی MagDart از یک اکوسیستم کامل شارژ بی سیم رونمایی کرد. این در درجه اول یک سیستم برای شارژ تلفن شما است، اما برخی از ویژگی های دیگر را نیز فعال می کند. ممکن است در مورد تلفن Realme Flash چیزی شنیده باشید، اما این فقط یک دستگاه مفهومی است که برای نمایشی از سیستم جدید شارژ بی سیم استفاده می شود. بیاید با اکوسیستم MagDart ریلمی آشنا شویم.

اکوسیستم MagDart ریلمی

در حقیقت اولین گوشی که کاربران می توانند آن را با MagDart شارژ کنند، همان گوشی ای است که ممکن است قبلاً داشته باشند: Realme GT. این شرکت کیسی را منتشر می کند که شارژ بی سیم را به GT اضافه می کند. بله این گوشی به صورت پیش فرض از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی کند، به ویژه سیستم مغناطیسی جدید. این بدان معناست که قاب های مشابهی را می توان برای مدل های دیگر نیز انتظار داشت.

قاب شارژ وایرلس GT به زیبایی طراحی اسپرتی ارایه کرده است، یک قاب شبه فیبر کربنی با ماژول MagDart داخلی است. نکته جالب این است که هنوز یک پورت USB-C با عملکرد کامل برای شما باقی می گذارد، بنابراین می توانید تلفن را با کابل شارژ کنید یا داده هایی را منتقل کنید. خوب، MagDart چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

این فناوری می تواند تلفن شما را سریع یا حتی سریع تر شارژ کند. آداپتور سنگینی که ممکن است در شایعه ها دیده باشید، شارژر 50 وات MagDart است، سریعترین شارژر بی سیم مغناطیسی برای گوشی ها در جهان.

یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی (مانند گوشی مفهومی Flash و یا Realme GT) می تواند در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ شود، تقریباً به همان سرعتی که از شارژر سیمی SuperDart با توان ۵۰ واتی استفاده می کنید.

یک فن داخلی شارژر و تلفن را در حین شارژ خنک نگه می دارد. اما این شارژر برای حمل و نقل هنگام مسافرت ایده آل نیست.

به همین دلیل است که Realme از شارژر 15 واتی MagDart نیز رونمایی کرد. ضخامت پد شارژ فقط 3.9 میلی متر است، نازک تر از MagSafe اپل. برای رسیدن به این موضوع، Realme باید از نظر طراحی هوشمند باشد و بیشتر مدار را به سر دیگر کابل USB نزدیک کند و فقط سیم پیچ را در انتهای دیگر باقی بگذارد.

حتی اگر حداکثر قدرت آن ۱۵ وات باشد، MagDart می تواند یک گوشی اندرویدی را با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ کند. در مقایسه با سیستم اپل (که 15 وات نیز کار می کند)، در آزمایش ها متوجه شدیم که باتری 3،687 میلی آمپر ساعتی iPhone 12 Pro Max برای شارژ کامل سه ساعت کامل طول می کشد، که نشان می دهد شارژ بسیار دیرتر از Magdart Realme انجام می شود.

یک شارژر بی سیم MagDart دیگر وجود دارد و این یکی شبیه به پایه است، اما در واقع یک سیستم 2 در 1 است. قسمتی که تلفن به آن تکیه می کند یک پاوربانک است که از پایه جدا می شود و می توان از آن برای شارژ کردن تلفن خود در حال حرکت استفاده کرد.

ریلمی به طراحی توجه کرده و با چرم گیاهی و آلومینیوم آن را بسیار جذاب می کند. البته آهنرباهای سیستم MagDart می توانند باتری را در حین استفاده از تلفن متصل نگه دارند.

این شرکت محصولات بیشتری را در اکوسیستم MagDart رونمایی کرد. MagDart Beauty Light قابی دارای چراغ حلقه ای به سمت بالا است. این قاب باتری داخلی برای خود را ندارد، در عوض از طریق تلفن از شارژ بی سیم معکوس تغذیه می کند. فلاش دارای 60 LED است و می توانید روشنایی و دمای رنگ را کنترل کنید.

یکی دیگر از لوازم جانبی کیف پول MagDart است. این پاوربانک نیز مانند پاوربانک از چرم گیاهی و آلومینیوم ساخته شده است. این دستگاه می تواند سه کارت اعتباری را در خود جای دهد و دارای یک ضربه گیر داخلی است که می تواند تلفن را در حین تماشای فیلم یا مکالمه تصویری پشتیبانی کند.

هنوز مشخص نیست که لوازم جانبی MagDart چه زمانی عرضه می شود یا چقدر هزینه دارد. به محض اطلاع، به شما خبر می دهیم.

نظر شما درباره این اکوسیستم شارژ بی سیم ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

چقدر جذاب… اینکه به جزئیات دقت کردن خیلی جذابه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)