حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Flash با اسنپدراگون ٨٨٨ و شارژر بی‌سیم مغناطیسی در راه است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، ریلمی، شایعات

ریلمی قصد دارد تا هرچه سریع‌تر، نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارد. شارژر بی سیم مغناطیسی این کمپانی، یکی از فناوری‌های جدید ریلمی است. حال، جزئیاتی از گوشی جدید ریلمی، با نام Realme Flash منتشر شده است. این دستگاه، اخیراً در اطلاعات جدیدی لو رفته است. در ادامه، نگاهی به جزئیات لو رفته از ریلمی Flash خواهیم داشت.

جزئیات لو رفته مربوط به ریلمی Flash

ریلمی مدتی پیش، حق اختراغ‌های جدید خود ثبت کرد. این حق اختراغ‌ها و شایعات، مربوط به شارژر بی سیم مغناطیسی این شرکت بودند. ظاهراً نام فناوری شارژ بی سیم مغناطیسی ریلمی، MagDart است.

 

شارژر وایرلس MagDart ریلمی را ببینید

 

از شباهت بین نام MagDart ریلمی و MagSafe اپل که بگذریم، به حضور دستگاه جدید و جذابی از ریلمی در شایعات می‌رسیم. بر اساس گزارش EqualLeaks، نام این دستگاه Realme Flash می‌باشد. بر اساس اخبار منتشر شده از Gsmarena، ریلمی Flash به زودی به عنوان اولین گوشی ریلمی با شارژر بی سیم مغناطیسی رونمایی می‌شود. اما این گوشی، دارای چه مشخصات و جزئیاتی است؟

خب، در ابتدا از طراحی این گوشی شروع می‌کنیم. قاب پشتی Realme Flash، ما را به یاد OnePlus 9 می‌اندازد. در این بخش، ریلمی دارای ماژول دوربین اصلی مستطیلی سه گانه با است. رنگ نقره‌ای این گوشی نیز مشابه وان پلاس ٩ است. در ادامه، این دستگاه دارای فریمی از جنس فلز است. در قاب جلویی نیز از نمایشگری با پنل AMOLED دو لبه خمیده و حفره نمایشگر استفاده شده است. به همین ترتیب، نوبت به بطن Realme Flash می‌رسد. این گوشی، از تراشه ۵ نانومتری Snapdragon 888 به عنوان مغز متفکر خود استفاده می‌کند.

مشخصات لو رفته از گوشی ریلمی فلش

مشخصات لو رفته از گوشی ریلمی فلش

همچنین در حداقل یکی از نسخه‌های Realme Flash، از ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. سیستم عامل اندروید ١١ به همراه رابط کاربری RealmeUI 2.0 نیز در این گوشی ارائه خواهد شد. در نهایت، Realme Flash از اولین فناوری شارژ بی سیم ریلمی پشتیبانی خواهد کرد. نام این فناوری، MagDart می‌باشد. توان شارژر موجود برای این گوشی، ١۵ وات است. هر چند این شارژر، چندان قدرتمند نیست. اما برای ریلمی، این حرکت تحسین برانگیزی است.

نظر شما در مورد Realme Flash و مشخصات آن چیست؟ فکر می‌کنید که این دستگاه چه قیمتی خواهد داشت؟ آیا ریلمی می‌تواند فناوری‌های اختصاصی خود را بهتر از این توسعه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی خوبی هستش سخت افرار خوب، حافظه خوب،طراحی خوب و یکم تکراری چون پشتش مثل وان پلاس 9هستش واسه همین میگم، شارژ وایرلسش هم خوبه درست 15 وات خیلی سریع نیست ولی بهتر از نبودنشه، موفق با‌شید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️