حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی Mi Band X یک محصول واقعی نیست: منتظر Mi Band 7 باشید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

چهار روز پیش برای شما نوشتیم که دستبند شیائومی Mi Band X با نمایشگر بزرگ منعطف ارایه خواهد شد. با این وجود امروز گزارش می شود که دستبند شیائومی Mi Band X یک محصول واقعی نیست. می بند ایکس شیائومی شاید محصول جذابی تصور شود ولی تولید فنی آن احتمالا صورت نمی گیرد و ما باید منتظر Mi Band 7 باشیم.

دستبند شیائومی Mi Band X

شیائومی یکی از شرکت های پیشرو در جهان در زمینه گجت های پوشیدنی است. دلیل آن را می توان سری ردیاب های تناسب اندام Mi Band دانست. هر سال، این شرکت جانشین جدیدی را با برخی ویژگی های جدید هیجان انگیز معرفی می کند، اما قیمت آن را تقریباً با مدل قبلی حفظ می کند.

در حال حاضر، سری Mi Band در نسل ششم خود قرار دارد. جدیدترین محصول این شرکت یعنی Mi Band 6 موفق به فروش بیش از یک میلیون دستگاه در عرض یک ماه پس از معرفی شد. اکنون شایعاتی در مورد گجت پوشیدنی جدید این برند یعنی Mi Band X وجود دارد.

دستبند شیائومی Mi Band X با نمایشگر بزرگ منعطف ارایه خواهد شد

اخیراً Mi Band X شیائومی از طریق ارائه پاورپوینت در داخل شرکت فاش شد و شایعاتی را در مورد راه اندازی آینده این دستگاه ایجاد کرد. با این حال، وانگ هوآ از روابط عمومی گروه شیائومی تصریح کرد که اگرچه این فایل پاورپوینت واقعی است، اما هیچ محصولی مانند شیائومی می بند ایکس از این برند به بازار نمی آید.

وی افزود که ارائه بخشی از برنامه آموزشی داخلی شرکت برای کارکنان جدید بوده و فایل پاورپوینت مذکور یک فایل دو ساله قدیمی است. با این حال اظهار نظر رسمی شیائومی این است که چنین محصولی ارایه نخواهد شد.

با این وجود، ما هنوز درباره محصول آینده Mi Band این شرکت که احتمالاً Mi Band 7 است و اوایل سال آینده رسمی می شود، هیجان زده هستیم.

شیائومی می بند ۶ با صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی و قیمت ۳۵ دلار رسما معرفی شد

شما محصولی از دستبندهای شیائومی را دارید؟ تجربه کاربری شما از این محصولات چطور بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)