حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی Mi Band X با نمایشگر بزرگ منعطف ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در زمینه محصولات تکنولوژی یک برند سخت کوش و پیشرو است. در حالی که این شرکت به تازگی با عبور از اپل به دومین برند پرفروش موبایل تبدیل شده است، همچنین در بازار محصولات دیگر مانند لوازم جانبی موبایل و دیگر موارد شناخته شده است. یکی از دسته های بسیار پرفروش را در محصولات شیائومی می توان دستبندهای پایش سلامتی آن دانست. محصولاتی که با نام Mi Band شناخته می شوند. امروز در شایعاتی می شنویم که دستبند شیائومی Mi Band X با نمایشگر بزرگ منعطف ارایه خواهد شد.

دستبند شیائومی Mi Band X

اگرچه این شرکت فناوری چینی دارای چندین ساعت هوشمند در خط تولید خود است، اما هیچ کدام از آنها جزو دسته برتر یا پرچمدار نیستند. در حال حاضر گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی چنین گجت پوشیدنی هوشمندی است که می تواند دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر خمیده باشد.

گزارش شده است که ساعت هوشمند جدید می تواند دارای صفحه نمایش منعطف ۳۶۰ درجه ای باشد که تا روی بندها ادامه دار است، تقریبا این طراحی باعث می شود به آن بگوییم طراحی بدون بند. انتظار می رود این ساعت به جای قلاب های سنتی دارای اتصالات مغناطیسی باشد تا ساعت را در جای خود نگه دارد.

بر اساس یک پست منتشر شده در Weibo به نظر می رسد در یک مراسم داخلی در شیائومی برگزار و در آن این ساعت به عنوان “پادشاه تاشو داخلی – Mi Band X” توصیف شده است. گفته می شود که این محصول “بسیار سبک و نازک” و دارای طراحی “360 درجه منعطف با طراحی بدون بند” است. ”

سایر جزئیات کلیدی ذکر شده در اسلاید بالا را می توان به طور تقریبی به “سگک دستبند مغناطیسی برای پوشیدن راحت تر” و “رنگ سیاه ترمالیت پر از فناوری” ترجمه شود.

این اولین بار نیست طرحی برای ساعت هوشمند می بینیم که نمایشگر ۳۶۰ درجه و بدون بند دارد. در واقع ، ما قبلاً مثلا نمونه ای از آن مانند Nubia Watch و Nubia Alpha را داشته ایم. هر دوی این ساعت ها گران قیمت و پرچمدار بودند ولی نتوانستند فروش خوبی برای ZTE ارایه کنند.

زد تی ای نوبیا آلفا (Nubia Alpha) یک موبایل است که دور مچ دست بسته می شود

برند Huami که تمام پوشیدنی ها و ساعت های هوشمند شیائومی را تولید می کند، در حال حاضر دارای یک ساعت شبیه به این با نام تجاری Amazfit است. این محصول حتی یک نام مشابه دارد و Amazfit X نامیده می شود. اگرچه Amazit X دارای صفحه نمایش 360 درجه نیست، اما به نظر می رسد مانند یک دستبد هوشمند معمولی اما با یک صفحه نمایش بزرگ و خمیده لمسی جذاب باشد.

Amazfit X

Amazfit X

بنابراین، عجیب نیست که شیائومی روی دو دستبند کار می کند که یکی جانشین Mi Band 6 و دیگری Mi Band X است. گفته می شود که ممکن است شیائومی آن ها را اوایل سال آینده عرضه کند. همچنین از آنجا که بسیاری از محصولات شیائومی محدود به چین است، نمی توان گفت که این ساعت آیا به صورت جهانی هم ارایه می شود یا نه.

نظر شما چیست؟ از دستبند های Mi Band شیائومی راضی هستید؟ خریدی از آن داشته اید؟ فکر می کنید Mi Band X جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)