حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi Band 7 با یک باتری 250 میلی آمپری در اروپا و آسیا تاییدیه گرفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، شیائومی

دستبند هوشمند بعدی شیائومی Mi Band 7 خواهد بود و این روز ها اطلاعات این گجت پرطرفدار شیائومی شروع به نمایان شدن کرده‌اند. طبق آخرین اخبار ما برخی از مشخصات و کد نام دستبند هوشمند شیائومی را داریم. در واقع کسب تاییدیه های لازم، برخی از مشخصات و کد نام آن‌ را که L66 است فاش کرد. در اخبار جدید، دستبند هوشمند آینده شیائومی در لیست گواهینامه SGS-CEBEC بلژیک و SDDPI اندونزی ظاهر شده است. دریافت یک گواهی در آسیا و یک گواهی در اروپا ممکن است نشان از عرضه تقریباً همزمان این دستبند در این دو ناحیه باشد.

تاییدیه شیائومی می بند 7

تاییدیه شیائومی می بند 7

شیائومی Mi Band 7 یا شیائومی بند 7 دارای شماره مدل M2129B1 است. گواهینامه بلژیکی این دستبند باتری 250 میلی آمپر ساعتی را در داخل آن تایید می‌کند. همچنین نشان می دهد که دستبند معروف شیائومی را در بازار های اروپایی خواهیم دید. اما گواهینامه SDPPI چیزی جز در دسترس بودن آن در آسیا نشان نمی‌دهد.

مشخصات شیائومی می بند ۷ لو رفت، GPS داخلی و نمایشگر همیشه روشن

سایر مشخصات Mi Band 7

پیش از این گفته شده بود که این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایشی با وضوح 192 در 490 پیکسل است. این دستگاه با نمایشگر همیشه روشن عرضه خواهد شد و از این نظر نسبت به Mi Band 6 قبلی ارتقا یافته است. گفته می شود که حالت های تمرینی مختلفی از جمله ایروبیک دارد. طبق اطلاعات فاش شده، Mi Band 7 ممکن است با پشتیبانی از GPS داخلی نیز عرضه شود. منبع می‌گوید علاوه بر آن، این ساعت هوشمند دارای ویژگی هایی مانند زنگ هوشمند است که گفته می شود شما را از خواب سبک، 30 دقیقه قبل از تنظیم زنگ بیدار می کند. همچنین شایعه شده است که با حالت Power Saving عرضه می شود.

این مشخصات جالب به نظر می رسند و به نظر می رسد می بند 7 در روز معرفی چیز های زیادی در آستین دارد. در حال حاضر، هیچ تایید رسمی در مورد زمان معرفی آن وجود ندارد، اما با توجه به افزایش سرعت افشای اطلاعات آن، ممکن است به زودی شاهد ورود این دستبند هوشمند شیائومی به فروشگاه ها باشیم.

 

از Mi Band های شیائومی استفاده کرده‌اید؟ مشخصات Mi Band 7 را چطور می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری