حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی می بند ۷ سوم خرداد ۱۴۰۱ معرفی می‌شود: قیمت حدود ۴۰ دلار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

می‌بند های شیائومی محصولات بسیار مهمی برای این برند بودند و موفقیت خوبی را تجربه کردند. این دستبند هوشمند حالا در نسل هفتم خود قرار دارد و خبر رسمی درباره آن داریم. دستبند شیائومی می بند ۷ سوم خرداد ۱۴۰۱ معرفی می‌شود. به صورت غیررسمی گفته می شود که  قیمت Mi Band 7 حدود ۴۰ دلار خواهد بود.

می بند ۷ شیائومی به زودی معرفی می شود

یک تصویر غیررسمی شیائومی Mi Band 7 را در نسخه NFC نشان می دهد، که برای مثال امکان پرداخت بدون تماس را به همان روشی که با گوشی های هوشمند و کارت های بانکی انجام می شود، ارایه می دهد.

معمولاً شیائومی نسخه NFC می‌بندها را مدتی پس از مدل های عادی معرفی می کند. به هر حال، ظاهر مدل های دارای NFC و بدون آن متفاوت نیست.  هنوز امکان تایید یا رد صحت عکس وجود ندارد.

تصویر منتسب به طراحی شیائومی می بند ۷ با طراحی مشابه نسل قبل

تصویر منتسب به طراحی شیائومی می بند ۷ با طراحی مشابه نسل قبل

به طور کلی، این مدل بسیار شبیه به مدل قبلی خود است. با قضاوت بر اساس برخی اطلاعات فاش شده از کد MIUI، انتظار می رود که از صفحه نمایش بزرگتری نسبت به نسخه قبلی استفاده کند، این نمایشگر 40 پیکسل پهن تر و 4 پیکسل بلندتر است. باید دید که Mi Band 7 حاشیه های نازک تری نسبت به Mi Band 6 خواهد داشت یا خیر که به نظر ما همینطور باید باشد.

قیمت نشان داده شده در تصویر معادل هزینه Mi Band 6 است که در چین به عنوان Mi Smart Band 6 فروخته می شود. اگرچه امروز 279 یوان حدود 40 دلار قیمت دارد، دستبندهای شیائومی در خارج از چین گران تر هستند.

طبق شایعات، عرضه Mi Band 7 در چین تا اوایل ماه آینده انجام خواهد شد. بسیاری از جزئیات هنوز ناشناخته هستند، به جز اینکه شیائومی ممکن است در نهایت این محصول اقتصادی خود را با یک ماژول GPS ارتقا دهد.

می بند ۷

می بند ۷

همانطور که می بینید، پوستر رسمی تایید‌ می کند که این معرفی این محصول ۳ خرداد ۱۴۰۱ انجام می شود. معمولاً محصولات جدید شیائومی بلافاصله پس از معرفی در چین عرضه می شوند.

طبق اطلاعات اولیه، شیائومی Mi Band 7 در دو نسخه استاندارد و با ماژول NFC عرضه خواهد شد. این محصول صفحه نمایش 1.56 اینچی با وضوح 490 در 192 پیکسل به همراه یک باتری 250 میلی آمپری قابل شارژ، سنسور ضربان قلب و SpO2 و یک ماژول GPS را می تواند داشته باشد اما هیچ کدام قطعی نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر Mi Band 7 هستید؟ من انتظار داشتم این محصول طراحی با نمایشگر بزرگتری مثل رقبای هواوی و آنر خود داشته باشد، شما چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)